Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایلنا به دنبال تغییر  میزان فروش فیلمهای اکران عید فطر و جابجایی چند فیلم در جدول فروش، سامانه رسمی فروش فیلمها با صدور اطلاعیه‌ای که برای ایلنا ارسال شده اعلام کرد : آمار فروش کلی ۲ فیلم "سرخپوست" و "شبی که ماه کامل شد" به صورت مجموع فروش روز اول اکران و فروش اینترنتی این فیلم‌ها در جشنواره  فیلم فجر در شهرستان‌ها(که رقمی حدود ۱۰۰ میلیون تومان بوده) منتشر و باعث سردرگمی شده بود که این ارقام اصلاح و از جمع فروش این دو فیلم خارج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا آمار فروش صحیح این فیلم‌ها در روز اول اکران هم اکنون  در سامانه فروش سینمای ایران و سایت سینماتیکت در دسترس است و لحظه به لحظه در حال به روز رسانی  است.

به گزارش ایلنا بر اساس آمار سینما تیکت تا ساعت ۲۳ روز پنجشنبه ۱۶ خرداد میزان فروش فیلم ما همه با هم هستیم حدود ۶۱۶ میلیون تومان، میزان فروش  فیلم شبی که ماه کامل شد ۴۷۹ میلیون تومان، فیلم سرخپوست ۴۴۲ میلیون تومان  و دختر شیطان ۷۰ میلیون تومان بوده است.

 

 

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • نقد فیلم مست عشق + خلاصه، بازیگران و مدت زمان
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • آمار مرگ و میر در ایران؛ فوت مردان بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار مرگ مردان ۱۱.۲ درصد بیشتر از زنان
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • آمار فروش فیلم‌های سینمایی در اولین هفته اردیبهشت/ «مست عشق» از «تمساح خونی» سبقت گرفت