Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، پانزدهمین سالگرد شهادت «شهید کاک جلال بارنامه» فرمانده پیشمرگان مسلمان کُرد را تسلیت گفت. ۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۲ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مریوان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان، در پیامی پانزدهمین سالگرد شهادت «شهید کاک جلال بارنامه» فرمانده پیشمرگان مسلمان کُرد را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این پیام آمده است: زنده واقعی شهدا هستند، شهادت هنر مردان خداست کسانی که جان خود را در راه معبود خویش هدیه می‌کنند. شهدا نماد ایثار و فداکاری‌، مظهر عزت و سرافرازی دین اسلام و شاگردان حقیقی مکتب اهل‌بیت هستند و همه ما باید قدردان رشادت‌آفرینی این عزیزان باشیم.

این نه اولین و نه آخرین باری است که دلی نورانی و سرشار از عشق و ایمان و وفاداری به آرمان‌های بلند الهی، هدف تیر خشم و عناد و عصبیت از سوی زمره جنایتکار و فاسدی که ادامه‌ حیات خود را در خدمتگزاری به دشمنان اسلام دانسته است، قرار می‌گیرد و دست خائن خودفروخته‌یی، نهال ثمربخش انسان والایی را قطع می‌کند.

کردستان| روایتی از 15 خرداد 63 بانه؛ ناگفته‌های «ملا رسول» از آخرین دیدار خود با همسر و 4 فرزند شهیدشمادر شهیدان امیری اسفندقه آسمانی شدبزرگداشت شهید عذاری در اهواز برگزار شد

همچنین در این پیام آمده فرا رسیدن سالروز شهادت «شهید کاک جلال بارنامه» فرمانده سازمان پیشمرگان مسلمان کُرد شاخه مریوان و مشاور امین نخستین فرمانده سپاه شهر مریوان «حاج احمد متوسلیان»، به دست گروهک‌های ضدانقلاب را تسلیت عرض کرده و از خدای متعال برای آن عزیز سفرکرده علو درجات و محشور شدن با امام شهیدان را مسئلت داشته و برای بازماندگان آن شهید صبر و اجر وافر را خواستارم.

سرتیپ دوم پاسدار محمد حسین رجبی

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان

به گزارش تسنیم؛ «شهید کاک جلال بارنامه» بعد از برقراری امنیت و آرامش در شهرستان مریوان و منطقه در سنگر بسیج و تفکر بسیجی نقش آفرینی کردند و به‌عنوان فرمانده گردان 101 عاشورا و متحد کردن پیشمرگان مسلمان کُرد از هیچ کوشش دلسوزانه‌ای دریغ نکرد و تجربه سال‌ها جنگ و مبارزه را به بسیجیان و حامیان انقلاب اسلامی منتقل کرد.

«شهید بارنامه» در آن دوران به‌عنوان راوی آگاه و با کوله‌باری خاطره به‌همراه کاروان‌های راهیان نور دوباره به مناطقی که زمان جنگ رفته بود بازگشت و صحنه‌های جنگ حق علیه باطل را برای هموطنانش بازخوانی می‌کرد.

سپس «شهید کاک جلال بارنامه» به کار کشاورزی و باغداری روی آورد و در روستای خود مزرعه و باغی برای آسودن در سال‌های پایانی عمر و صدقه جاریه و استفاده خانواده فراهم کرده بود، اما دشمنان قسم‌خورده این فرصت را به وی ندادند که حتی از دسترنج خود بهره ببرد.

عناصر ضدانقلاب به‌صورت ناجوانمردانه «شهید کاک جلال» را در عصر شانزدهمین روز خردادماه سال 83 در مسیر بازگشت از مزرعه به منزل در ساعت 18 و 40 دقیقه غروب در جاده «گاران» مریوان  به گلوله می‌بندند و وی را به شهادت می‌رسانند.

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با تأکید بر نقش معلمان در کاهش آسیب‌های جامعه، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار محمدحسین رجبی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت_ در ویژه برنامه گرامیداشت هفته معلم مدارس الگوی صالح اظهار کرد: هفته معلم، فرصتی برای تجلیل از مقام معلم است و معلمان وظیفه مهم و تأثیرگذاری بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه باید در جهت ارتقا کیفی قدم برداریم، افزود: در همه مقاطع تاریخی، علما و اندیشمندان تاریخ‌ساز نقش‌آفرین بوده‌اند.

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه معلمان با دلسوزی، آینده‌سازان کشور را تربیت می‌کنند، گفت: معلمان باید به دو مقوله تعلیم و تربیت توجه داشته باشند.

رجبی یادآور شد: کشور ما مملو از انسان‌های توانمندی است که مبنای توانمندی آنها، معلمان بوده و شهدا تربیت‌یافته معلمانی مثل شما هستند.

وی با اشاره به عملیات بزرگ نظامی سپاه علیه رژیم صهیونیستی ادامه داد: دشمن به دنبال ادراک‌سازی غلط از عملیات وعده صادق بود و این همه هزینه می‌کند تا واقعیت را وارونه جلوه دهد.

رجبی تصریح کرد: دشمنان به دنبال این هستند تا ما را از مسیر پیشرفت و توسعه بازدارند

فرمانده سپاه شهدا آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عنصر تعیین کننده در تعلیم و تربیت؛ تعهد است، عنوان کرد: برنامه‌ریزی عنصری تعیین‌کننده در نظام آموزش و پرورش است.

رجبی بر لزوم توجه به آسیب‌های جامعه تأکید کرد و افزود: معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند.

گفتنی است در پایان این مراسم از تمامی مدیران و معلمان مدارس الگوی صالح توسط فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 750161

دیگر خبرها

  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان
  • معلمان نقش مهمی در کاهش آسیب‌های جامعه دارند
  • واکنش فرمانده انتظامی کردستان به شهادت نیروی مرزبانی
  • فرمانده انتظامی کردستان شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه را تسلیت گفت
  • جزئیات جدید از شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه + تصویر
  • جزئیات نحوه شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه
  • شهادت مرزبان فداکار در کردستان
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)