Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجیدکیان‌پور، نماینده درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا پیرامون عملکرد وزیر ورزش و جوانان به خبرنگار برنا گفت: با توجه به ابزار و امکانات و بودجه ای که وزیر ورزش و جوانان در اختیار داشته، به نظر بنده عملکرد مسعود سلطانی فر مثب و قابل دفاع بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: توسعه فضاهای ورزش کشور در بعد فیزیکی بسیار خوب بود و سرانه ورزش کشور نیز رشد خوبی داشته است.

عضو کمیسیون عمران در ادامه اظهار داشت: حضور مقتدرانه ورزشکاران کشورمان در میادین مختلف بین المللی از جمله بازی های المپیک، آسیایی، پاراآسیایی و اهتزاز پرچم کشورمان در سال های قبل رشد خوبی داشته و این بخش دیگری از عملکرد خوب وزارت ورزش و جوانان به شمار می رود.

کیان‌پور تصریح کرد: البته در بحث فرهنگ ورزشی و توسعه فرهنگی در این بخش نیاز به انجام کارهایی است که همه باید در آن نقش داشته باشیم تا بتوانیم شرایط بهتری را برای بهبود آن فراهم کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استیضاح المپیک بودجه برنا مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن

به گفته محققان دانشگاه هیوستون آمریکا، فقط ۱۵ دقیقه فعالیت ورزشی در طول روز می‌تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت می‌کند؛ نتایج این تحقیق نشان داده که غلظت سلول‌های ایمنی در ۱۵ دقیقه اول ورزش به طور قابل ملاحظه‌ای افزایش پیدا می‌کند، اما ۳۰ دقیقه بعد، تغییری قابل توجهی در بدن مشاهده نمی‌شود.

دریافت 31 MB

مترجم: محیا ذوالفقاری / تدوینگر: یزدان قربانی

دیگر خبرها

  • گل‌گهر فقط با این بازیکن کلین‌شیت می‌کند
  • عملکرد بانک مسکن در طرح «نهضت ملی مسکن » قابل تحسین است
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • نتیجه‌ای‌که قابل پیش‌بینی بود
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • ویدیو/ تفاوت ورزش ۱۵ دقیقه‌ای با ورزش ۳۰ دقیقه‌ای روی بدن
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین