Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-29@19:55:23 GMT

استقبال از تابستان با چند توصیه سلامتی

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۷۶۰۷

تابستان زمانی مناسب برای داشتن تعطیلاتی عالی و فرار از یکنواختی بوده و به ویژه برای کودکان زمانی مناسب برای گذراندن وقت بیشتر در خانه و لذت بردن از بودن در کنار دیگر اعضای خانواده و دوستان است. ناطقان: با وجودی که تابستان، زمان تفریح، فراغت و لذت بردن از تعطیلات است اما نباید در این فصل نیز از اهمیت دادن به سلامت خود غافل شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به همین منظور در ادامه نکاتی را به نقل از "مانیلا تایمز" آورده‌ایم تا با خواندن آن‌ها بتوانید چگونگی رسیدن به هدف حفظ سلامتی خود و اعضای خانواده‌تان را در فصل تابستان دریابید:

فراوانی میوه‌ها و سبزیجات تابستانی

در طول تابستان میوه‌های فصلی بسیاری از جمله آووکادو، آناناس، انبه، هندوانه، نارگیل و موز وجود دارند. میل خود به خوردن شیرینی را با خوردن این میوه‌ها به جای خوردن انواع کیک، شیرینی و دونات برطرف کنید.

هم‌چنین می‌توانید اسموتی‌های میوه‌های مختلف را تهیه کرده و سبزیجاتی مانند اسفناج را به آن اضافه کنید. تهیه اسموتی‌های خانگی راهی سالم برای مقابله با گرمای تابستان است.

فصل ایده‌آل برای فعالیت‌های فضای باز

تابستان به دلایل مختلفی یکی از فصل‌های مورد علاقه خانواده‌هاست. از آن جایی که طول روزها در تابستان بلندتر است، این فصل برای فعالیت‌های بیرون از خانه مانند شنا و پیاده‌روی به ویژه هنگام عصر و کاهش شدت تابش خورشید بسیار مناسب است.

انجام فعالیت‌های بدنی یا ورزش کردن نه تنها خطر ابتلاء به بیماری‌هایی مانند دیابت نوع دو، سرطان و بیماری‌های قلبی-عروقی را کاهش می‌دهد، بلکه فواید فوری و طولانی مدتی را برای جسم و روان به همراه می‌آورد.

فرصتی مناسب برای شرکت دادن کودکان در آشپزی

در فصل تابستان سال تحصیلی کودکان پایان یافته و تعطیلی مدارس، زمان زیادی را برای کودکان به منظور شرکت در فعالیت‌های مختلف به همراه دارد. این می‌تواند فرصتی مناسب برای خانواده‌ها باشد تا کودکان خود را در کارهای خانه از جمله آشپزی شرکت دهند. این کار نه تنها لحظاتی زیبا و پرنشاط را برای خانواده‌ها به ارمغان می‌آورد، بلکه انتخاب کودکان را از غذاهای ناسالم مانند هله و هوله و شیرینی‌جات به سمت غذاهای خانگی و سالم تغییر می‌دهد. خوردن غذاهای سالم در فصل تابستان با توجه به این که بسیاری در این فصل به سلامت خود به اندازه کافی اهمیت نمی‌دهند، اهمیت بالایی دارد.

در حالی که آشپزی در کنار اعضای خانواده می‌تواند بسیار لذت‌بخش و راهی عالی برای گذران وقت در تابستان باشد، بهتر است توجه داشته باشید که هوای گرم در این فصل باعث می‌شود غذاها بسیار سریع فاسد شوند. در واقع رها کردن مواد غذایی در دمای اتاق برای مدتی طولانی در فصل تابستان منجر به رشد سطوح خطرناک باکتری‌ها و ویروس‌ها در آن‌ها می‌شود. برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی در فصل تابستان از یخچال فریزرهای دوگانه خنک کننده استفاده کنید. منبع: فارس برچسب ها: استقبال ، تابستان ، توصیه سلامتی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقبال تابستان توصیه سلامتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو

دریافت 13 MB

به گزارش همشهری آنلاین، صهبا شرافتی بازیگر «نون خ» در گفتگوی اخیرش از علاقه اش به زبان کره ای می گوید و به درخواست مجری سکانس مشهوری از ترانه علیدوستی را به زبان کره‌ای، بازسازی می کند.

کد خبر 847494 برچسب‌ها کارگردانان سینمای ایران خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سینمای ایران چهره‌های مشهور ترانه علیدوستی

دیگر خبرها

  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • حسین قناعت:«والدین امانتی» به کودکان حفاظت از محیط زیست را آموزش می‌دهد/ فیلم کودک با اکران آنلاین بهتر دیده می‌شود
  • روغن حیوانی و فواید آن برای سلامتی
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • بیانیه کاخ باکینگهام درباره وضعیت سلامتی چارلز سوم
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • شناخت زودهنگام اختلالات رشد، موثر بر عملکرد فردی و اجتماعی کودک در آینده
  • اخبار ضدونقیض درباره وضعیت سلامتی پادشاه انگلیس