Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» آبان ماه امسال در واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد برگزار می‌شود. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین کنفرانس بین‌المللی و دومین کنفرانس ملی «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» از سوی دانشکده عمران، معماری و هنر دانشگاه علوم و تحقیقات بیستم آبان ماه ۹۸ در این دانشگاه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ماموریت کنفرانس «به سوی شهرسازی، معماری، عمران و هنر دانش بنیان» ارائه دانش جدید و آموزشی متفاوت از مهندسی و تحقیق در فناوری‌های پیشرفته به نسلی است که در عصر جهانی شدن قرار دارند برای پرورش دانشمندان و مهندسینی خلاق و کوشا که توان رقابت در این عرصه جهانی را دارا باشند.

ارتقاء سطح علمی اندیشمندان، اساتید، دانشجویان، جامعه مهندسی، صاحب نظران و شرکت کنندگان در حوزه‌های مرتبط با «شهرسازی، معماری،  عمران و هنر دانش بنیان»،  ارائه آخرین نتایج تحقیقات و پژوهش‌های انجام شده محققین و متخصصین در حوزه کنفرانس، زمینه سازی جهت تبادل نظر و تعامل فعالان این عرصه با بخش‌های دانشگاهی و پژوهشی داخلی و خارجی و ... از جمله محور‌های مورد بررسی در این کنفرانس است.

مطابق اعلام دبیرخانه این کنفرانس علاقمندان برای شرکت در این کنفرانس می‌توانند تا بیستم تیرماه ۹۸ نسبت به ارسال مقالات و تا یکم آبان ماه ۹۸ برای ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: عصر جهانی شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، یعقوب نوروزی، مسئول برگزاری این کنفرانس روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: ما در راستای تحقق شعار سال به دنبال افزایش استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی اساتید و دانشجویان هستیم و اعتقاد داریم که برگزاری همایش‌ها و کنفرانس‌های تخصصی در رشته‌های مختلف علمی، به طور حتم عامل مهمی برای رسیدن به این هدف است.

وی افزود: کنفرانس فیزیک بنیادی ایران نیز با همین هدف در دانشگاه قم برگزار می‌شود و ما این روند را به صورت مستمر در سال جاری ادامه خواهیم داد،‌ به نحوی که تا پایان سال حداقل در هر ماه شاهد برگزاری یک همایش ملی مهم در رشته‌های مختلف علمی در دانشگاه قم خواهیم بود.

مسئول کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ادامه داد: دانشگاه قم بر اساس رسالت علمی و پژوهشی خود با سایر دانشگاه‌ها و مراکز علمی کشور و بسیاری از دانشگاه‌های معتبر خارجی همکاری دارد و ما تلاش می‌کنیم با استفاده از ظرفیت‌های علمی این دانشگاه در همه حوزه‌های مورد نیاز کشور، یافته‌های پژوهشی کاربردی را ارائه دهیم.

همچنین در این نشست،‌ دبیر اجرایی کنفرانس فیزیک بنیادی ایران، گفت: برای برگزاری این کنفرانس از مدت‌ها قبل، طرح نوشته و اعضای کمیته‌های علمی و اجرایی مشخص شدند،‌ همزمان با نهادهای تخصصی این موضوع همچون انجمن فیزیک ایران نیز مکاتبات و هماهنگی‌های لازم صورت پذیرفت.

سید وحید موسوی افزود: در ادامه اقدام‌های لازم برای کسب اعتبار علمی مورد نظر کنفرانس انجام و سایت و پوستر آن طراحی شد، در ادامه کار ثبت نام از متقاضیان صورت پذیرفت و ما در روز همایش میزبان ۱۶۰ شرکت کننده به صورت حضوری و مجازی خواهیم بود.

وی ادامه داد: ۲۰ مقاله تخصصی به این کنفرانس رسیده‌است که پس از انجام ارزیابی‌های لازم، ۲ مقاله از سوی نویسندگان آن به صورت سخنرانی و چهار مقاله نیز به صورت پوستر ارائه می‌شود. همچنین در این کنفرانس که با حضور استاد مهدی گلشنی(فیزیک‌دان و نظریه‌پرداز برجسته ترتیب می‌یابد) علاوه بر ارائه مقالات شاهد ۱۰ سخنرانی از سوی اساتید برجسته فیزیک خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • «رافائل گروسی» به ایران سفر می‌کند
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • ایران اکسپو سکوی صادرات دانش‌بنیان‌ها
  • توسعه بازار بین المللی محصولات دانش بنیان‌ها
  • کنفرانس فیزیک بنیادی ایران ۱۲ اردیبهشت در قم برگزار می‌شود
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان در توسعه ناوگان هوایی
  • استفاده از توان فنی و خدماتی شرکت‌های دانش‌بنیان درتوسعه ناوگان هوایی
  • کنفرانس بین‌المللی موزه‌ها در اردبیل برگزار شد