Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-09@02:25:57 GMT

سارقی که دو فرزندش را به کام مرگ کشاند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۸۹۹۴

سارقی که دو فرزندش را به کام مرگ کشاند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ در پی اعلام گزارش از سرقت سیم برق در یکی از روستا‌های فراهان و متواری شدن سارقان به سمت کمیجان بلافاصله تمهیدات اجرایی پلیس برای متوقف نمودن خودرو‌ها آغاز شد.

با شناسایی خودروی سارقان، بلافاصله مأموران انتظامی به تعقیب سارقان پرداختند که سارقان بدون توجه به هشدار‌ها و علائم بازدارنده، با حرکاتی مخاطره آمیز، تیراندازی به سمت مأموران انتظامی و اهالی از چند ایست و بازرسی عبور کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران انتظامی با مشاهده بی توجهی سارقان و تهدیدات ایجاد شده از سوی آنان برای دیگر شهروندان، با تیراندازی هوایی سعی در توقف خودروی آنان را داشتند که سارقان بدون توقف به مسیر خود ادامه دادند و نهایتاً مأموران انتظامی که با شلیک تیر‌های هوایی موفق به متوقف نمودن خودرو نمی‌شوند، به ناچار با رعایت قانون بکارگیری سلاح و تیراندازی به سمت خودرو، سارقان را مجبور به توقف می‌کنندمتأسفانه در این عملیات با توجه به تاریکی هوا و مشخص نبودن داخل خودرو، دو نفر از فرزندان اعضای این باند سرقت خانوادگی مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و جان خود را از دست دادند.

مرکز اطلاع رسانی پلیس استان با ابراز تأسف از قربانی شدن این دو کودک در این عملیات، اعلام کرد: پنج سرنشین دیگر این خودرو نیز دستگیر و یک قبضه کلت کمری، یک دستگاه شوکر به همراه ابزارآلات سرقت و چندین کلاف سیم‌های برق سرقت شده از آنان کشف شد.

در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و با هماهنگی مرجع قضائی در حال سیر مراحل قانونی است.

انتهای پیام/ک

دو کودک قربانی والدین سارق

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرقت مسلحانه کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۸۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان

سردارعلی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: اعضای یک باند حرفه‌ای سارقان ساختمان‌های در حال ساخت با ۳۰ فقره سرقت دستگیر شدند.

وی افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره، مغازه و سرقت کابل برق در شهر بندرعباس و متواری شدن سارقان، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: در بررسی ها مشخص شد بیشتر سرقت‌ها در محدوده و بافت‌های قدیمی شهرستان بندرعباس رخ داده است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: سارقان با تشکیل باند ۳ تا ۴ نفره اقدام به سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت و منازل بدون سکنه و مغازه‌ها می کردند.

وی گفت: در این رابطه یکی از متهمان در مخفیگاهش دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت‌های متعدد اقرار کرده و معترف شد که اموال سرقتی را پس از سرقت در منزل یکی از همدستان خود مخفی کرده اند تا در زمان مناسب به فروش برسانند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • سارقان ۱۰ میلیارد ریالی لوازم خودرو در تبریز دستگیر شدند
  • دستگیری سارقان لوازم داخل خودرو در تبریز
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • کشف ۲۷ فقره سرقت در سنندج
  • سارقان اماکن خصوصی و کابل‌های برق در «جاجرم» بازداشت شد
  • سرقت مسلحانه موتورسیکلت در شوش / سارقان خشن در کرخه غافلگیر شدند
  • شناسایی و انهدام باند سارقان حرفه‌ای در هرمزگان
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل