Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه کارشناس سازمان هواشناسی به تشریح آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی برای روزهای آینده پرداخت و عنوان کرد: در پنج روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب در برخی نقاط استان‌های واقع در شمال غرب، استان‌های واقع در زاگرس مرکزی و استان‌های واقع در دامنه‌های شمالی و جنوبی البرز، افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین مدت در شمال سیستان و بلوچستان به‌ویژه منطقه زابل، وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه عنوان کرد: طی روزهای یکشنبه و سه‌شنبه در نوار شمالی کشور کاهش نسبی دما را خواهد داد.

وی گفت: انتظار داریم دمای هوای فردا(شنبه) دمای هوا در تبریز ۴ درجه کاهش یابد، مشهد، یکشنبه تا سه‌شنبه و تهران نیز در روزهای یکشنبه و دوشنبه خنک‌تر باشد.

کارشناس سازمان هواشناسی اهواز را گرم ترین مرکز استان کشور در ۲۴ ساعت گذشته اعلام و دمای آن را در روز پنج‌شنبه ۴۹ درجه خواند و گفت: شهرکرد با کمیته دمای ۸ درجه در صبح روز جاری خنک ترین مرکز استان کشور به ثبت رسیده است.

برای مشاهده جزییات نقشه‌های هواشناسی در ۵ روز آینده اینجا را مشاهده کنید.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کشور سازمان هواشناسی هواشناسی اهواز استان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش دما در مازندران

تاکامی کارشناس هواشناسی مازندران گفت: وضعیت جوی مازندران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد خواهد بود.

او افزود:آسمان استان روز پنجشنبه هم صاف تا نیمه ابری همراه با کاهش نسبی دما - گاهی با افزایش ابر و در ارتفاعات نیمه غربی با رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی مازندران گفت:هوای مازندران روز جمعه در دامنه‌ها و ارتفاعات نیمه غربی استان نیمه ابری از اواخر روز ابری بتدریج با رگبار باران، وزش باد و احتمال رعدوبرق و در سایر نقاط استان نیمه ابری از شب ابری بتدریج با رگبار پراکنده، وزش باد و احتمال رعدوبرق خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کاهش نسبی دمای هوا در مازندران
  • باران کشور را فرا می‌گیرد؛ شدت بارش‌ها در این مناطق | سامانه بارشی جدید هفته آینده وارد می‌شود
  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • هشدار؛ سامانه جدید بارشی در راه مازندران است
  • آسمان نیمه ابری در گلستان/ بارش پراکنده در ارتفاعات
  • کاهش دما در مازندران
  • وضعیت جوی قم در ۲۴ ساعت آینده
  • پیش‌بینی وضع هوای مازندران در ۶ روز آینده
  • هواشناسی ایران / رگبار شدید باران در ۲۴ استان
  • صدور هشدار سطح نارنجی هواشناسی در خراسان جنوبی