Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ، گفت: ناجیان غریق از ۱۴ خردادماه تا کنون توانستند جان ۷۰ مسافر و گردشگر را در سواحل استان نجات دهند.   وی افود: ناجیان غریق در روز سه شنبه ۱۴ خرداد ۵ نفر، در روز چهارشنبه ۱۵ خرداد ۲۲ مرد و ۱۲ زن و در روز پنج شنبه ۱۶ خردادماه ۲۳ مرد و ۸ زن که گرفتار امواج سهمگین دریای خزر در سواحل استان شده بودند نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه در روز چهارشنبه ۱۵ خردادماه یک جوان زاهدانی غرق شد، گفت: در روز چهارشنبه ۱۵ خردادماه در ساحل بابلسر در پارکینیگ ۱ و ۲ ساحل بابلسر احمد درزاده اهل زاهدان ۱۹ ساله در طرح سالم سازی دریا غرق و جسد بی جان این غریق تحویل خانواده اش شد.   کریمیان افزود: طرح دریا با حضور ۹۵۰ ناجی غریق از صبح روز دوشنبه ۱۳ خرداد ماه در ۳۳۰ کیلومتر خط ساحلی مازندران آغاز شد و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.   وی با بیان اینکه طرح دریا در ۳۷۵ نقطه از ساحل استان اجرا شده است، گفت: در این مرحله از طرح سالم سازی دریا ناجیان داوطلب، قایقرانان و جت رانان برای کاهش غریق و افزایش سرعت امدادرسانی بکارگیری شده است.   رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با بیان اینکه ناجیان غریق تا پایان شهریور امسال در سواحل مازندران مستقر هستند، افزود: ساعت شنا در طرح دریا از ۸ صبح تا ۲۰ شب است.

انتهای پیام/آ

۷۰ نجات یافته و یک کشته در سواحل مازندران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژآنس هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران گفت: سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده سراسر استان مورد بررسی واقع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، حجت‌الاسلام مرتضی موسوی، ظهر امروز_ یک‌شنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به راه‌اندازی مرکز مهر خانواده در استان‌ها اظهار کرد: این مرکز به منظور ملاقات والدین با فرزندان در محیط امن و آرام راه‌اندازی شد و کودکان با احساس راحتی و امنیت بتوانند با آزادی بیشتری با والدین خود ارتباط برقرار کنند.

وی افزود: در این استان ۲۲ مرکز مهر خانواده در حال فعالیت است که در سال گذشته ۴۲۲ فقره پرونده به این مرکز وارد شده بود.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری مازندران با اشاره به اینکه تعداد ملاقات‌های انجام شده والدین با فرزندان در سال گذشته دو هزار و ۳۴۳ مورد بوده است، گفت: علاوه بر این مرکز، مراکز مشاوره خانواده قوه قضائیه در مازندران فعالیت دارد.

موسوی با تاکید بر اینکه ارجاع پرونده‌ها به این مراکز راه مفیدی در کاهش ورودی پرونده‌های طلاق به دادگستری این استان مازندران است، اظهار داشت: بی‌شک مراکز مشاوره خانواده می‌توانند در کنار نهادهای مردمی در کاهش آمار طلاق مفید و مؤثر باشند.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۱۴ هزار و ۴۱۴ فقره پرونده از محاکم دادگستری مازندران به مراکز مشاوره خانواده ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد حدود ۱۲۳ هزار و ۴۵۹ فقره مورد بررسی قرار گرفت و دو هزار و ۸۹۵ فقره پرونده منجر به سازش شد که شمار ۲۳ درصد از پرونده‌های طلاق بوده است.

کد خبر 750817

دیگر خبرها

  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • واکسن ها در ۵۰ سال گذشته جان ۱۵۴ میلیون نفر را نجات داده اند
  • شوش و کرخه خوزستان بدون اکیپ مجهز غریق نجات هستند
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • اهدا بیش از پنج هزار اصله نهال حرا به محیط زیست استان بوشهر
  • بررسی ۴۲۲ فقره پرونده در ۲۲ مرکز مهر خانواده مازندران
  • کارزار نجات انجیلسی در مازندران
  • شهرستان تکاب میزبان اولین اردوی ۴ روزه آماده سازی تیم نجات غریق آقایان
  • نجات ۴ کوهنورد گمشده در قله دماوند
  • نجات جان کوهنوردان گمشده در قله دماوند