Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله امامی کاشانی، خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به اتمام ماه مبارک رمضان گفت: ما در ماه مبارک رمضان قرآن‌ها خواندیم، صله‌رحم‌ها کردیم، کمک‌ها کردیم و دعاها و مناجات‌های بسیاری انجام دادیم و روزه گرفتیم که همه این اعمال در نزد خداوند از ثواب بسیاربالایی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اگر انسان در ماه مبارک رمضان به وظیفه‌اش عمل کند، برکات بسیاری را برای آن فرد به همراه داد و این برکات وقتی برای انسان نمود پیدا می‌کند، که بدانیم امام عصر اروحنا فداه به اعمال ما آگاه است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با تاکید بر اینکه باید رابطه خود را با حضرت ولی عصر (عج) تقویت کنیم، تصریح کرد: این اقدام با نیکی کردن، عبادت کردن و صله‌رحم‌ها محقق می‌‎شود.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه دوم نماز جمعه تهران با تقدیر از حضور گسترده مردم در روز راهپیمایی روز قدس تصریح کرد: این روز چه در داخل و چه در خارج بسیار باشکوه برگزار شد  که از همه تشکر می‌کنیم و می‌دانیم که این قدم‌ها مورد توجه حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با اشاره به حادثه قیام پانزده خرداد سال چهل و دو تصریح کرد: برای همه شهدای این حادثه تاریخی و امام جمعه شهید کازرونی خود از خداوند اجر و صبر برای خانواده ایشان مسئلت داریم.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تصریح کرد: محور سخنرانی امروز من به موضوع مقاومت که در سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در مرقد امام خمینی(ره) به آن اشاره شد، اختصاص دارد. همانطور که می‌دانید در بحث مقاومت آیات مختلفی در قرآن کریم آمده است با این مضمون که شما امت مسلمانان شخصیت بالایی دارید و خدا با شماست، نترسید، سازش نکنید و اعمال شما نزد خداوند محفوظ است و نقصی از آن پیدا نمی‌شود. 

وی با اشاره به نکاتی از بیانات مقام معظم رهبری در سالگرد ارتحال امام راحل ادامه داد: سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی در خط امام و تداوم همان مسیر است، محوری که در سخنان امام خمینی در صحیفه نور هم  بر همین مسئله تاکید دارد.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی احزاب و تشکل ها نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»

دریافت 28 MB

تصویربردار: حسین نوری

کد خبر 6093468

دیگر خبرها

  • نماز جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد اقامه می‌شود
  • هوای استان کرمانشاه روز‌های پنجشنبه و جمعه بارانی است
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • اجلاسیه ۹۲ شهید والامقام شهرستان باشت برگزار می شود
  • نگاه اسلام به جامعه کارگری همراه با رأفت و احترام است
  • نگاه دیدن اسلام به جامعه کارگری، نگاه رأفت همراه با احترام است
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد