Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایش درخشانی که فرجام خوشی نداشت!

طرفداری- تیم ملی والیبال کشورمان در نخستین دیدار خود از هفته دوم لیگ ملت های والیبال مقابل برزیل به میدان رفت و با نتیجه 3-2 مقابل این تیم شکست خورد.

ست اول

تیم ملی والیبال ایران ست نخست را خوب آغاز کرد. درخشش امیر غفور در خط سرویس در کنار حملات این بازیکن سبب شد تا ملی پوشان اختلاف امتیازی سه امتیازی ایجاد کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخشش لوکارلی در خط سرویس سبب شد تا حساب اختلاف دو تیم به یک امتیاز برسد.(16-15) پس از یک رفت و برگشت طولانی و چند رالی دیدنی، موسوی موفق شد تا امتیاز 17 را برای ایران به دست آورد و سرویس دیدنی معروف، بازهم اختلاف را به سه امتیاز افزایش داد. در ادامه تلاش بازیکنان برزیل و تعویض های مربی این تیم سبب شد تا اختلاف به یک امتیاز کاهش یابد. در نهایت علی شفیعی موفق شد با یک اسپک عالی امتیاز 25 را برای ایران به دست آورد.(25-23)

ست دوم

برزیل در ست دوم نمایش قدرتمندانه ای را از خود ارائه کرد. سرویس های پر قدرت لوکاس ساتکمپ سبب شد تا اختلاف امتیاز به 4 امتیاز افزایش یابد. نمایش درخشان لئال هیگالدو در خط هجومی برزیل و اسپک های پر قدرت این بازیکن سبب شد تا اختلاف امتیاز بیشتر و بیشتر شود.(13-7) چند سرویس خوب از شفیعی اختلاف امتیاز را به 4 امتیاز رساند.(16-12) باز هم بزیل با سرویس های خوب سوزا و اسپک های قدرتمندانه لئال اختلاف امتیاز را بیشتر کرد.(24-16) در نهایت این ست با نتیجه 25-16 به سود برزیل به پایان رسید.

ست سوم

کامبک دیدنی شاگردان کولاکوویچ در ست سوم! در حالی که تیم برزیل در شروع ست با سرویس های قدرتمندانه لئال و ساتکمپ 2 امتیاز پیش افتاد، سرویس های زیبای شفیعی حساب کار را برابر کرد. بازی تا امتیاز 8 امتیاز به امتیاز پیش رفت اما درخشش دوباره لوکارلی و لئال سبب شد تا برزیل 13-10 پیش بیفتد. برزیل به خوبی توانست اختلاف امتیازی را حفظ کند.(15-12) سرویس های طیبای شفیعی بار دیگر ایران را به بازی برگرداند و حساب کار برابر شد. نمایش فوق العاده موسوی در دفاع روی تو و اسپک های بی نقص این بازیکن زمینه ساز پیش افتادن ایران شد. (20-18) عملکرد بی نقض حضرت پور و سرویس های زیبای معروف سبب شد تا ایران با نتیجه 25-21 این ست را به سود خود به پایان برساند.

ست چهارم

ملی پوشان ست چهارم را بی نقص آغاز کردند. درخشش شفیعی و فیاضی در خط سرویس با دفاع زیبای محمد موسوی مقابل ساتکمپ تکمیل شد و همین امر موجب شد تا ملی پوشان با نتیجه 7-3 از برزیل پیش بیفتند. نمایش بی نقص شفیعی و فیاضی در این امتیازات سبب شد تا برزیل با وجود فشار بی نهایتی که وارد می کرد موفق نشود اختلاف امتیازی را کمتر کند.(12-8) ملی پوشان با درخشش غفور و معروف اختلاف امتیازی را به خوبی حفظ کردند و برزیل چندین تغییر در زمین خود ایجاد کرد.(16-13) برزیل به خوبی توانست دو اختلاف امتیاز را جبران کند تا بازی نزدیک تر شود.(19-18) یک دفاع بی نقص از موسوی در برابر لئال کار برزیل را بسیار سخت کرد. (21-18) برزیل با درخشش لئال موفق شد اختلاف امتیازی را جبران کند.(22-22) نمایش درخشان لئال سبب شد تا برزیل 24-25 پیش بیفتد. سرویس پر قدرت موسوی امتیاز 30 را برای ایران به ارمغان آورد.(30-29) برزیل با خوش شانسی تمام و با سرویس زیبای آلان به امتیاز 33 رسید تا برنده این گیم باشد.

ست پنجم

ست پنجم را ایران با سرویس های خوب شفیعی خوب آغاز کرد و با نتیجه 2-0 پیش افتاد. دفاع خوب لوکارلی در برابر غفور حساب کار را برابر کرد. (3-3) سرویس های خوب لوکارلی سبب شد تا حساب کار 8-3 شود. این روند خوب برزیل همچنان ادامه داشت و در نهایت برزیل موفق شد با نتیجه 15-10 پیروز شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پائز سرمربی تیم ملی والیبال در نخستین نشست خبری پس از حضورش در ایران از برنامه هایش برای تحقق هدف رسیدن تیم ملی کشورمان به المپیک پاریس سخن گفت.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • ارسال سریع تکنولایف در تبریز راه‌اندازی شد
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • استقلال برای قهرمانی باید خیلی خوش شانس باشد/ تیم نکونام اصلا فریب پرسپولیس را نخورد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • مس رفسنجان حریف تراکتور شد
  • پاسور برزیلی به شهداب یزد پیوست
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • نشست خبری سرمربی برزیلی تیم ملی والیبال ایران
  • ۲۴ تیم جام‌جهانی فوتسال مشخص شدند/ ایران در سید یک قرار گرفت