Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@14:46:51 GMT

طرح موضوعات فرابرجامی به حفظ آن کمک نمی‌کند

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۹۷۷۰

سخنگوی وزارت خارجه اعلام کرد: طرح موضوعات فرابرجامی، زمینه ساز بی‌‎اعتمادی بیشتر بین طرف‌های باقی‌مانده در برجام می‌شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سید عباس موسوی در واکنش به اظهارات رئیس جمهور فرانسه در دیدار با همتای آمریکایی خود افزود: طرف‌های اروپایی تاکنون باوجود برخی سخنان و بیانیه‌های سیاسی، در عمل به تعهدات خود ذیل برجام و تعهدات بعد از خروج غیرقانونی آمریکا از برجام ناتوان بوده و نتوانسته‌اند زمینه انتفاع کامل کشورمان طبق این توافق چندجانبه را فراهم کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت خارجه گفت: در این شرایط، آن‌ها با طرح موضوعات فرابرجامی، نه تنها کمکی به حفظ برجام نمی‌کنند، بلکه زمینه بی‌اعتمادی بیشتر بین طرف‌های باقی‌مانده برجام را فراهم و آمریکا را به هدف خود در خروج غیرقانونی از برجام که چیزی جز فروپاشی آن نبود، نزدیک‌تر می‌کنند.

موسوی ادعا‌های تکراری، بدون پشتوانه و متناقض رئیس‌جمهور آمریکا در این دیدار را فاقد ارزش خواند و شایسته واکنش تازه ندانست.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سخنگو رئیس جمهور فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید

به گزارش خبرنگار مهر، انتشارات کتاب جمکران با بیش از ۵۰۰ عنوان جلد کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران حضور پیدا می‌کند که از این تعداد ۱۰ عنوان تازه های نشر این انتشارات هستند.

رونمایی از کتاب‌های انتظار و مهدویت،رمان های نوجوان با موضوعات انقلاب اسلامی و سبک زندگی از برنامه‌های این انتشارات در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

بیش از ۷۰ اثر از نمایشگاه کتاب سال پیش تا به امسال با موضوعات مختلف و در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال از کتاب جمکران منتشر شده که در نمایشگاه کتاب عرضه خواهند شد. ۳۰۰ اثر نیز از انتشارات کتاب جمکران در سال اخیر تجدید چاپ شده‌اند و با چاپ جدید در نمایشگاه کتاب تهران حاضر خواهند بود.

همچنین نشست نقد و بررسی و جشن امضای کتاب با حضور نویسندگان و راویان کتاب‌های مختلف از جمله دیگر برنامه‌های این انتشارات برای نمایشگاه کتاب است.

کد خبر 6092894 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • روایت ظریف از دلایل موافقت آمریکا و مخالفت اعراب و اسرائیل با برجام
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • آمارهای تکان‌دهنده مصطفی معین از وضعیت جامعه
  • کلام امام خمینی (ره) درباره بی‌اعتمادی به آمریکا
  • افشاگری روحانی درباره دلایل ردصلاحیتش
  • شرایط جسمی و روانی زنان باید مورد توجه ویژه باشد
  • انتشارات جمکران با ۵۰۰ عنوان به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • دیدار سفیر ایران با وزیر کشاورزی اندونزی