Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@06:38:27 GMT

25 زخمی بر اثر انفجاری مهیب در سوئد +عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۸۹۹۹۱

25 زخمی بر اثر انفجاری مهیب در سوئد +عکس

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، انفجاری قدرتمند دو واحد آپارتمان را در شهر «لینکوپینگ» واقع در جنوب سوئد تخریب کرد و 25 زخمی برجای گذاشت.

به نوشته روزنامه «ایندیپندنت»، تحقیقات جنایی به‌منظور اطمینان بیشتر از علت وقوع حادثه و احتیاط‌های لازم در حال انجام است و تیم خنثی‌سازی بمب نیز به محل اعزام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این انفجار که ساعت 7 صبح به وقت محلی رخ داد موجب تخریب تعداد زیادی از بالکن‌های ساختمان‌های مجاور و شکستن شیشه‌های منازل اطراف شد.

هنوز علت این حادثه مشخص نشده است اما «یورن اوبرگ» سخنگوی پلیس گفت: «تا این لحظه اطلاعاتی در دست نداریم که نشان دهد این حادثه‌ تروریستی باشد».

وی افزود: «مردم درخصوص وقوع انفجاری مهیب با پلیس تماس گرفتند که منجر به شکستن تعداد زیادی از شیشه‌های ساختمان‌ها شده است. تا به این لحظه، زخمی شدند تعدادی را می‌توانیم تأیید کنیم. ما تا چند بلوک اطراف محل حادثه را تحت پوشش داریم».

روزنامه محلی «کورن» تصاویری از ساختمان‌های آسیب‌دیده و تعدادی آمبولانس را منتشر کرد که در محل حادثه حاضر شده بودند. از دانشگاه لینکوپینگ و سایر نهادهای درمانی این منطقه خواسته شده به کمک مصدومان بشتابند.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سوئد انفجار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۸۹۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری

به گزارش قدس آنلاین، این منبع پلیس اظهار داشت: یک طبقه از ساختمان اداری تخلیه شده و بازرسی در محل در حال انجام است.

بر اساس این گزارش، تخلیه از طبقه هفتم ساختمان اداری این فرودگاه آغاز شده و به دنبال تهدید بمب گذاری، بازرسی در حال انجام است و اماکن و اتاق ها برای [احتمال] وجود مواد منفجره بررسی می شوند.

پلیس گفت که زنگ خطر در عملکرد فرودگاه تداخلی نداشته است.

گفتنی است؛ چندی پیش تیراندازی در سالن کنسرت شهر «کروکوس» روسیه به کشته شدن ده‌ها نفر منجر شد.

یک شاهد عینی این حادثه تروریستی اعلام کردند که که پس از شلیک گلوله‌ها از سوی افرادی با لباس شبه نظامی و پرتاب نارنجک از سوی آنها، آتش سوزی در سالن کنسرت این مرکز آغاز شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سارقان مشاعات ساختمان در بندرانزلی
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • توزیع کنسرو انفجاری بین مردم گرسنه غزه! +عکس
  • اعلام تعداد پزشکان مسموم شده در ماجرای مهمانی شیراز
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • وقوع ۳۰ حادثه کوهستان در کرمانشاه/ استان دوم کشور در حوادث کوهستان هستیم