Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه موقت تبریز با تاکید بر اینکه نباید فریب دشمنان را بخورید گفت: مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تنها راه کشورمان استقامت و مقاومت در برابر دشمنان و در مسائل اقتصادی نیز اجرای اقتصاد مقاومتی است. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین مهدی عالی در خطبه‌های نماز جمعه تبریز، با اشاره به اینکه در اندیشه سیاسی و اجتماعی تلقی و نظر ملت ایران نسبت به جایگاه رهبری انقلاب اسلامی، جانشینی عام در زعامت سیاسی امت است، اظهار داشت: نگاه ما به جایگاه ایشان در موضوعات مختلف نگاهی معنوی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 برای نمونه ایشان به کرّات در ابتدای مذاکرات هسته‌‌ای فرمودند من خوشبین نیستم و به اینها اعتماد ندارم اما برخی آقایان گوش نکردند. 

وی افزود: بعدها ایشان نکات تکمیلی و خط قرمزی در مذاکرات اعلام نمودند و اخیرا در دیدار رمضانی نیز مجددا تاکید کردند اینها به سخنان من گوش ندادند و از خطوط قرمز نیز عبور کردند. 

امام جمعه موقت تبریز با اشاره به اینکه دولتمردان کنونی آمریکا با سفرهای متوالی به کشورهای مختلف، در آخرین حربه، مذاکره بدون پیش شرط با ایران را مطرح کرده‌اند، گفت: مقام معظم رهبری تاکید دارند که راهبرد اینها فشار است و نباید مانند برجام گول بخورید. باید بدانیم هرجا حرکت الهی داشتیم پیروز شده‌ایم و هر جا غیرالهی عمل کردیم شکست خورده‌ایم. 

امام جمعه قم: برخی در داخل نسخه پیچیده و به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهندامام جمعه بجنورد: گفتمان مقاومت کلیدواژه و رمز حیات انقلاب اسلامی استخطیب جمعه کرمان: عبور از گردنه سخت جنگ اقتصادی نیازمند استقامت و همراهی مردم و مسئولان است

وی ادامه داد: توصیه می‌کنیم مبادا فریب اینها را بخورید و مقام معظم رهبری نیز فرمودند که تنها راه کشورمان استقامت و مقاومت در برابر دشمنان و در مسائل اقتصادی نیز اجرای اقتصاد مقاومتی است.

عالی با تاکید بر اینکه مسئولین و کارگزاران باید از زندگی اشرافی و تجملاتی دوری کنند، خاطرنشان کرد: یکی از معانی عینی اقتصاد مقاومتی، توزیع عادلانه ثروت و اتکا به بومی سازی مسائل اقتصادی است اما متاسفانه شاهد افزایش حقوق افرادی در بودجه مصوب مجلس هستیم که بیشترین حقوق را دریافت می‌کنند.

خطیب جمعه تبریز با اشاره به 14 خردادماه، سالروز رحلت امام خمینی(ره)، گفت: امام راحل (ره) بر تمام آزادی‌خواهان جهان حق معنوی دارد، چراکه ایشان با احیای مجدد گفتمان استکبارستیزی و ظلم ستیزی در دنیا دم مسیحایی به کالبد مستضعفین جهان دمید و  پس از رحلت ایشان، ما تداوم این راه را در انقلاب اسلامی می‌بینیم. 

وی افزود: ایشان اسلام را مجددا پس از رنسانس و سربرآوردن ایدئولوژی‌های دنیایی احیا کرد و کسی در دنیا گمان نمی‌برد که انقلابی اسلامی به رهبری یک زعیم شیعه مسلمان به پیروزی رسد اما ایشان با مطرح ساختن شیعیان در دنیا، تشیع را در دنیا گسترش دادند.

عالی با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) مردِ توحید و عالمی خدامحور و اسلام‌محور بودند، یادآور شد: ایشان برای خدا و در راه اسلام با کسی تعارف نداشتند و دیدگاه توحیدی، توکل بر خدای ایشان و شجاعت ایشان بود که فرمودند «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» و با دارا بودن ویژگی‌های توحیدی و استکبارستیزی پوزه غرب و شرق را به خاک مالید و سیلی محکمی به کدخدای دنیا زد. 

وی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) قدرت کوخ نشینان و مستضعفین را به رخ دنیا کشید، افزود: ایشان، امام کوخ نشینان و مستضعفین بود و افراد زیادی پس از رحلت ایشان تلاش کردند مکتب امام راحل(ره) را دچار تحریف نمایند، اما نتوانسته و نمی‌توانند، چراکه ایشان زنده بوده و امام خمینی(ره) همان امام خامنه‌ای هستند.

انتهای پیام/ن

R7887/P/S6,47/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی

به گزارش جام جم آنلاین، منابع فلسطینی از حمله خمپاره‌ای قسام به نیروهای اشغالگر در نتساریم خبر دادند.

گردان‌ های قسام اعلام کرد که نظامیان رژیم صهیونیستی را در محور نتساریم در جنوب شهر غزه با گلوله‌های خمپاره در هم کوبیده است.

از سوی دیگر گردان های شهدای الاقصی نیز از حمله پایگاه زیکیم رژیم صهیونیستی خبر داد.

در بیانیه کتائب شهدا الاقصی آمده است: مبارزان ما به همراه نیروهای شهید عمر القاسم و کتائب شهید عبدالقادر الحسینی، پایگاه زیکیم را هدف قرار دادند.

گفتنی است که گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم صهیونیستی آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و تل آویو برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم صهیونیستی حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • ضربات جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • ضربه‌های جدید مقاومت فلسطین به نظامیان رژیم صهیونیستی
  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • معلمان محور و مدار توسعه و تحول در کشور هستند
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • وزیر کشور : عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • وزیر کشور: عملیات وعده صادق ایران را در اوج اقتدار قرار داد
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد