Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیربرنامه‌های افشین قطبی شایعه مذاکره این مربی با باشگاه پرسپولیس را تکذیب کرد. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مطرح شدن شایعه مذاکره باشگاه پرسپولیس با افشین قطبی برای جانشینی برانکو ایوانکوویچ اگرچه از سوی این باشگاه تکذیب شد، اما واکنش مدیربرنامه‌های این مربی را نیز به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حاج‌باقر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در این باره گفت: خبرهای مطرح شده مبنی بر مذاکره من و یا افشین قطبی با محسن خلیلی برای سرمربیگری پرسپولیس به هیچ عنوان صحت ندارد. در حال حاضر قطبی در اروپا به سر می‌برد و من نیز سال‌هاست محسن خلیلی عزیز را ندیده‌ام، در این شرایط چطور خبر از مذاکره ما می‌دهند، عجیب است! هر چند مطرح شدن این شایعات نمی‌تواند بی‌دلیل باشد و قطعاً برخی اهدافی را دنبال می‌کنند.

وی در ادامه افزود: من و قطبی احترام زیادی برای باشگاه پرسپولیس و هوادارانش قائل هستیم و برای این تیم آرزوی موفقیت می‌کنیم.

واکنش باشگاه پرسپولیس به مذاکره با قطبی

 

انتهای پیام/

R1331/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس تهران پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پس از واگذاری این باشگاه به بخش خصوصی اظهار کرد: همیشه می‌شنیدیم که واگذار می‌کنند، اما یک کار غیرممکن انجام شد و یکی از کار‌های بزرگی که بعد از انقلاب صورت گرفت همین بود. یکی از الزامات مجوز حرفه‌ای بحث مالکیت بود. قبل از مالکیت بحث بدهی بود که همیشه مشکل‌ساز بود و باشگاه‌ها با مشکلات بزرگی همیشه دست و پنجه نرم می‌کردند که خدا را شکر با واگذاری بحث مالی باشگاه‌ها هم رفع خواهد شد.

او ادامه داد: در اداره باشگاه تسریع به وجود خواهد آمد. دغدغه مدیر نباید این باشد که پول بدهی را از کجا بدهم و این همه پرونده بدهی را چه کار کنم. باید به فکر ارتقا باشیم و برای خوشحالی هواداران و اینکه بتوانیم با قهرمانی در آسیا آن‌ها را شاد کنیم تلاش کنیم.

درویش درباره اینکه آیا مدیران بانک‌های خریدار پرسپولیس برای همکاری با او صحبت کرده‌اند؟ بیان کرد: تازه چند لحظه است که این اتفاق افتاده است.

مدیرعامل پرسپولیس درباره شرایط اوسمار هم گفت: تلاش می‌کنیم که بعد از بازی با سپاهان حرفه‌ای‌تر و تخصصی‌تر به این موضوع ورود کنیم.

دیگر خبرها

  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • شهرداری به دنبال ارائه کیفیت خدمات در نمایشگاه بین‌المللی کتاب است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • زمان مذاکره پرسپولیس با سرمربی فصل بعد مشخص شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!