Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛تیمور همتی رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی گفت:با اشاره به جزئیات برگزاری مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخابی استان مرکزی اظهار داشت: مسابقات زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان مرکزی در رده سنی نونهالان و نوجوانان 8 تا 12 سال با حضور داوطلبان سراسر استان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این مسابقات امروز جمعه 17 خردادماه در زورخانه متقین واقع در شهرستان اراک، خیابان امام خمینی(ره)، جنب آتش‌نشانی با حضور 7 نفر از داوران برگزیده استانی و به سرپرستی بهمن طاهری برگزار می‌شود.

رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی تصریح کرد: هدف اصلی برگزاری این مسابقات انتخاب اعضای تیم استان مرکزی به‌منظور اعزام برای شرکت در مسابقات کشوری است که این افراد در پایان مسابقه از میان‌ برترین‌های راه‌یافته به مرحله نهایی انتخاب می‌شوند.
همتی ادامه داد: مسابقات زورخانه‌ای این دوره به‌صورت تیمی و هنرهای‌ فردی در قالب رشته‌های چرخ تیز، چرخ چمنی، سنگ، کباده و میل‌بازی برگزار می‌شود، همچنین تاکنون بیش از 60 نفر از ورزشکاران رده سنی نونهالان و نوجوانان استان مرکزی برای حضور در این مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

انتهای پیام/ک

انتخاب اعضای تیم استان مرکزی به‌منظور اعزام برای شرکت در مسابقات کشوری

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی پهلوانی زورخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • آیین بزرگداشت هفته ترویج فرهنگ و منش پهلوانی در سنندج برگزار شد
  • مسابقات کشتی فرنگی جام تختی به بهترین نحو برگزار شد
  • تجدید عهد با شهدای پهلوان
  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • اسم گذاری ۱۷ شوال به عنوان روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • آغاز مسابقات کشوری کشتی با چوخه گرماب
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری