Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام موسوی فرد، بر جبران خسارت های وارد شده به مردم و تسریع در روند پرداخت خسارات سیل تاکید کرد و گفت: مسئولان باید شرایط لازم جهت کشت تابستانه کشاورزان خوزستان را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت ‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی ‌فرد»، امروز (جمعه 17 خرداد) در خطبه های نماز جمعه این هفته اهواز، به مساله سیل در خوزستان به عنوان اولویت اول استان اشاره کرد و گفت: مسئولان باید همچنان به این موضوع توجه کرده و مشکلات مردم را مرتفع سازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در خوزستان، بر جبران خسارت های وارد شده به مردم و تسریع در روند پرداخت خسارات سیل تاکید کرد و افزود: سیل زدگان به مبلغ معیشتی که برای آنها در نظر گرفته شده نیاز دارند از این رو باید هر چه سریع نسبت به پرداخت و امکان برداشت آن از حساب اقدام شود.

 

وی با اشاره به اینکه مسئولان باید شرایط لازم را برای کشاورزان جهت کشت تابستانه فراهم کنند، اذعان داشت: برای این منظور نیاز است بستری لایروبی نهرهای کشاورزی فراهم شود تا کشاورزانی که به دلیل سیلاب اراضی کشاورزی آنها آسیب دیده بتوانند با کشت تابستانه خسارت گذشته را جبران کنند.

 

امام جمعه اهواز، بر توجه به مسائل اقتصادی تاکید کرد و ادامه داد: هر چند که مساله فرهنگی و امنیتی نیز مهم است اما بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری اولویت اول مسئولان نظام و مردم پرداختن به مساله اقتصاد و برنامه ریزی جهت بهبود کسب و کار، بالا رفتن ارزش پول ملی و رونق تولید است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با تاکید بر تامین آب شرب مورد نیاز مردم به ویژه در اهواز، تصریح کرد: آب شرب در بیش از 300 نقطه کلانشهر اهواز با مشکل قطعی مواجه است از این رو مسئولان باید برای حل این مشکل به صورت شبانه روزی فعالیت کنند و در مواردی که امکان تامین آب آشامیدنی از طریق لوله کشی وجود ندارد، با تانکر آب شرب مورد نیاز مردم تامین شود.

 

وی به پرداخت حق آلایندگی نفت به خوزستان اشاره کرد و یاد آور شد: خوزستان یک منطقه نفتی است از این رو لازم است علاوه بر کارکنان شرکت نفت، سایر مردم این استان نیز از مواهب نفت بهره مند شوند چرا که کل استان خوزستان از ذخایر نفتی برخوردار است.

 

حجت الاسلام موسوی فرد، با بیان اینکه این مساله باید جزء مطالبه جدی نمایندگان مردم خوزستان در مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و مردم استان باشد، خاطر نشان کرد: انتظار داریم این تفاوت ها و اختلاف ها میان مردم کاهش یابد و این موضوع هر چه سریع تر در مجلس پیگیری شود.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر امام خمینی ره خبرگزاری شبستان اقامه نماز عید فطر استان بوشهر مقاومت مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه قیام ۱۵ خرداد حجت الاسلام موسوی فرد خطبه های نماز جمعه اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۰۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، امید جهان‌نژادیان با اشاره اینکه فصل خرید تضمینی گندم استان از 20 فروردین‌ماه سال جاری آغاز شد، اظهار داشت: عملیات خرید محصول گندم از شهرستان هندیجان آغاز شد و تا به امروز بیش از 770 هزار تن گندم از کشاورزان خوزستانی خریداری و از این میزان تاکنون بیش از 500 هزار تن گندم به سیلوهای استاندارد منتقل شده است.

وی با بیان اینکه عملیات برداشت و خرید در اکثر شهرهای خوزستان در حال انجام است، افزود: در حال حاضر در پیک خرید گندم استان قرار داریم و روزانه بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان استان خریداری می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به آمادگی کامل اداره کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان جهت خرید محصول گندمکاران و فعالیت 103 مرکز خرید در استان، عنوان کرد: سیلوهای ذخیره‌سازی استاندارد به صورت 24 ساعته آماده هستند تا گندم را دریافت کنند.

جهان‌نژادیان یادآور شد: در سال زراعی قبلی در خوزستان بیش از یک میلیون و 720 هزار تن گندم به صورت تضمینی از کشاورزان استان خریداری شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مطهر جانباز شهید سیلاوی در اهواز+فیلم
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خریدبیش از ۷۷۰ هزار تن گندم ‌از کشاورزان استان خوزستان
  • وضعیت «نارنجی» هوا در دو شهر خوزستان
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • صدور اطلاعیه‌ای نسبت به بارش‌های سنگین به کشاورزان و دامداران
  • کشف انبار کالای قاچاق در اهواز
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • کارآفرین و کارگر ۲ بال حرکت اقتصاد و تولید هستند