Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@19:59:52 GMT

آنچلوتی و انعطاف برابر خواسته کریس رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۳۰۷

آنچلوتی و انعطاف برابر خواسته کریس رونالدو

پل کلمنت، دستیار کارلو آنچلوتی در رئال مادرید، در مورد دوران حضور این سرمربی و کار کردن او با کریستیانو رونالدو صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو با آنچلوتی رابطه فوق العاده ای دارد و دوران حضور سرمربی ایتالیایی در برنابئو، یکی از مقاطع درخشان رونالدو در ترکیب رئال مادرید بود. حالا پل کلمنت از انعطاف کارلتو مقابل رونالدو و نحوه مدیریت این سرمربی موفق ایتالیایی در رئال مادرید پرده برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

پل کلمنت گفت: "کارلتو معتقد بود بهتر است رونالدو در پست مهاجم نوک بازی کند زیرا اینگونه لازم نیست به عقب بیاید و مسئولیت کمتری در زمین دارد و در این شرایط می تواند تمام توان خود را معطوف به گلزنی کند.

 

کارلو آنچلوتی این تصمیم را در مقطع پیش فصل گرفت اما یادم نیست در طول فصل نیز این سیستم اجرا شد یا خیر، زیرا همان اوایل رونالدو به وی گفت اینکه پشت وی به دروازه باشد راحت نیست و در پست مهاجم نوک نمی تواند تمام قدرت خود را نشان دهد.

 

رونالدو گفت من ترجیح می دهم از جناح چپ وارد محوطه شده و بعد از دریبل مدافع پیش رو یا شوت بزنم یا پاس بدهم. از نشانه های مهم مدیریت کارلو این است که چیزی را به شما تحمیل نمی کند و پاسخ وی نیز این بود که رونالدو باید در زمین راحت باشد. ما در آن فصل با روش 3-3-4 بازی می کردیم و رونالدو نیز در سمت چپ حضور می یافت و کارلتو از وی خواست در امور دفاعی نیز شرکت نکند."

کارلو آنچلوتی (سرمربی) کریستیانو رونالدو یوونتوس ناپولی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها کارلو آنچلوتی سرمربی کریستیانو رونالدو یوونتوس ناپولی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس

قهرمان آلمان به کارلتو تبریک گفت.

طرفداری | باشگاه بایرلورکوزن قهرمانی رئال مادرید را به کارلو آنچلوتی را تبریک گفت.

شب گذشته پس از پیروزی مقابل کادیز و البته شکست بارسلونا مقابل ژیرونا، رئال مادرید به فاصله 4 هفته مانده تا پایان فصل 24-2023 لالیگا، قهرمان این رقابت‌ها شد. رئال مادرید برای سی‌وششمین بار در تاریخ 122 ساله خود جام قهرمانی لالیگا را به دست آورد تا اختلاف قهرمانی‌های پرافتخارترین تیم اسپانیا با تیم دوم یعنی بارسلونا به عدد 9 برسد.

رسمی؛ رئال مادرید برای سی‌وششمین بار قهرمان لالیگا شد

باشگاه بایرلورکوزن با انتشار توییتی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) قهرمانی رئال مادرید در لالیگا را به کارلو آنچلوتی تبریک گفت. بایرلورکوزن نوشت:

تبریک به کارلو آنچلوتی.

 

 

گفتنی است کارلو آنچلوتی نیز قهرمانی تاریخی بایرلورکوزن در بوندسلیگا را به ژابی آلونسو تبریک گفته بود و حال باشگاه آلمانی به نوعی احترام متقابل را به جای آورده‌است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی
  • قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و شادی جالب کارلو آنچلوتی به همراه بازیکنان / انیمیشن عمر مومنی
  • این قهرمانی متعلق به آنچلوتی است نه بلینگام
  • واکنش رسمی باشگاه بایرلورکوزن به قهرمانی رئال مادرید در لالیگا / عکس
  • تبریک کاکا به رئال مادرید و کارلو آنچلوتی بابت قهرمانی در لالیگا + عکس
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • وقتی کارلو آنچلوتی به حلقه شادی و جشن قهرمانی بازیکنان رئال مادرید اضافه می‌شود! / فیلم
  • ببینید | رونالدو آتش به پا کرد؛ کولاک جدید کریس با لباس النصر
  • رکوردهای شیرین مودریچ و کارلتو در شب شیرینی رئالی‌ها
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد