Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@09:16:53 GMT

کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۴۴۶

کسب دومین مدال طلای مرادی در دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، در مرحله پایانی مسابقات دو و میدانی جایزه بزرگ آسیا که عصر امروز (جمعه) ۱۷ خرداد ماه در چونگ کینگ چین برگزار شد نمایندگان دو ومیدانی ایران به یک مدال طلا و دو مقام چهارمی دست یافتند.

در ماده ۸۰۰ متر امیر مرادی دونده کشورمان با درخشش دوباره خود با رکورد ۱:۴۹.۹۹ دقیقه اول شد و با رفتن روی سکوی نخست این رقابت، جایزه یک هزار و پانصد دلاری را هم گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مرحله نخست که روز سه شنبه برگزار شد با زمان ۱:۴۹.۴۹ دقیقه به عنوان نخست رسیده بود. مرادی با کسب دومین مدال طلای خود در ماده ۸۰۰ متر این مسابقات سه هزار دلار جایزه کسب کرد.

دیگر نماینده دو و میدانی ایران در ماده ۸۰۰ متر، عبدالرحیم درزاده که در مرحله نخست با زمان ۱:۵۱.۴۵ دقیقه چهارم شده بود در مرحله پایانی نیز با شایستگی و با ثبت زمان ۱:۵۳.۲۱ دقیقه به همین مقام دست یافت.

شاهین مهردلان پرتابگر شایسته وزنه دو و میدانی ایران در رقابت با رقبای خود با پرتابی به طول ۱۸.۳۵ متر سکوی این مسابقات را از دست داد و به عنوان چهارمی بسنده کرد. مهردلان در دور نخست این مسابقات با رکورد قابل قبول ۱۹.۰۹ متر سوم شد و جایزه پانصد دلاری نیز کسب کرد.

کد خبر 4634603

منبع: مهر

کلیدواژه: دوومیدانی جایزه بزرگ آسیا فدراسیون دوومیدانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند

ایسنا/لرستان منتخبان مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ در لرستان جهت راهیابی به مرحله کشوری این مسابقات معرفی شدند.

در مرحله استانی مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای «سدید»‌ که امروز، هشتم اردیبهشت‌ماه به همت جهاددانشگاهی لرستان و به میزبانی دانشگاه لرستان در سالن اجتماعات شهید میربهرسی این دانشگاه برگزار شد، با رأی هیئت داوران متشکل از علی نوری، عضو هیئت علمی دانشگاه لرستان، احمد حاتمی، مدیر سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی واحد لرستان، مهدی امید، از اعضای هیئت علمی دانشگاه لرستان و قربان‌زاده، از اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از بین ۵۳ نفر شرکت‌کننده در این مسابقه پنج نفر به عنوان منتخب جهت شرکت در مرحله کشوری انتخاب و دو نفر نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

بنا بر این گزارش، مریم معظمی‌گودرزی در بخش کتاب با عنوان «یادت باشد»‌ از دانشگاه لرستان، نگار رحیمی، در بخش کتاب با عنوان «کتابخانه نیمه شب»‌ از دانشگاه لرستان، نیلوفر فتاحی در بخش کتاب با عنوان «اثر مرکب»‌ از دانشگاه فرهنگیان، سینا ناجی در بخش کتاب با عنوان «کمدی الهی دانته»‌ از دانشگاه فرهنگیان و پریا وفایی‌سالاری در بخش کتاب با عنوان «کمی دیرتر»‌ از دانشگاه لرستان پنج منتخب این دوره از مسابقات بودند و محمد حاتمی‌نژاد و خجسته الوندیان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • برای رسیدن به طلای آسیا برنامه داشتم/ اسپانسر دارم اما کافی نیست
  • واکنش نادال به دومین پیروزی در مسترز مادرید
  • سپهرزاد: کنار گذاشتن من بدون اطلاع قبلی زیبنده دوومیدانی نیست/ حسین رسولی از بی توجهی‌ها دلخور است
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • منتخبان مسابقات ملی «سدید»‌ در لرستان معرفی شدند
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • برگزاری دومین نشست کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC به ریاست تاج