Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال اعلام کرد: به خاطر عدم دریافت مطالباتش به فیفا شکایت خواهد کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وینفرد شفر بعد از دیدار استقلال و پدیده در لیگ هیجدهم توسط مسئولان استقلال از کار برکنار شد و از آن روز منتظر مذاکرات با مسئولان این باشگاه برای تسویه حساب شده است.

سرمربی آلمانی که یک فصل دیگر با استقلال قراردادداشت در جدیدترین اظهارنظر خود مدعی شد که مدت‌ها است منتظر تسویه حساب مالی خود و همکارانش با باشگاه استقلال بوده، ولی واکنشی از سوی مسئولان این باشگاه ندیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه ضمن تهدید استقلال به شکایت گفت: روز گذشته تصمیم نهایی خودم را برای شکایت از استقلال به فیفا گرفته‌ام و با وجود اینکه هواداران این باشگاه برایم بسیار با ارزش هستند، ولی از طریق وکیلم پیگیر مطالباتم خواهد بود.

شفر همچنین ضمن تشکر از سه کاپیتان تیمش گفت: رحمتی، منتظری و حیدری قلبی آبی دارند که در فصل گذشته کمک‌های زیادی به تیم کردند و بدون شک آن‌ها در کنار هم می‌توانند استقلال را به موفقیت برسانند.

طی روز‌های گذشته شایعاتی پیرامون عقد قرارداد شفر با باشگاه بنی‌یاس امارات مطرح شدکه هیچ کدام از مقامات رسمی باشگاه اماراتی و خود شفر این موضوع را تأیید نکردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: وینفرد شفر تیم استقلال لیگ برتر فوتبال ایران فیفا شکایت از استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)

 سرمربی و بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال امروز میهمان آبی‌پوشان بود و با سرمربی این تیم دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رسانه باشگاه استقلال، امروز (دوشنبه) محمود فکری کاپیتان و سرمربی سابق استقلال در کمپ زنده یاد ناصر حجازی حضور یافت و با جواد نکونام سرمربی استقلال دیداری یک ساعته داشت و با یکدیگر درباره مسایل مختلف به گفت‌‌وگو کردند.

سیدحسین حسینی کاپیتان استقلال نیز در این نشست دوستانه و صمیمی حضور داشت.  فکری در پایان ضمن حمایت از نکونام و استقلال، برای تیم آرزوی موفقیت کرد‌.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اخراج محمود فکری از آلومینیوم اراک جنگ لفظی پیشکسوتان استقلال

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب در فوتبال ابران؛ ورثه سرمربی، شاکی جدید تیم شد!
  • شکایت عجیب از باشگاه ایرانی: ورثه یک سرمربی!
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور محمود فکری در محل تمرین استقلال و دیدار با نکونام
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • آشنایی با جانشین یورگن کلوپ در لیورپول؛ قمار پر ریسک؟
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • درگیری لفظی کلوپ و صلاح / تساوی پرحاشیه برای لیورپول برابر وستهم رقم خورد +فیلم