Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@02:46:24 GMT

ملی پوشان استان قزوین در لیک جهانی کاراته

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۵۴۶

ملی پوشان استان قزوین در لیک جهانی کاراته

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، بهمن عسگری و مجید حسن نیای ملی پوشان استان قزوین در پایان مبارزات روز نخست لیگ برتر کاراته وان چین به دیدار فینال و رده بندی راه یافتند.

بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم در دیدار اول خود مقابل یاسین سکوری از مراکش قرار گرفت و بعد از تساوی ۳ بر ۳ در وقت قانونی مبارزه با استفاده از قانون سنشو برنده دیدار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درمبارزه دوم ۵ بر صفر غلام عباس سعادی از پاکستان را برد.

عسگری سپس مقابل کن نیشیمورای ژاپنی بعد از تساوی ۲ بر ۲ با قانون سنشو برنده شد و به دیدار نیمه نهایی راه یافت. او در این دیدار ۳ بر یک ارمان التیمور ترکیه را مغلوب کرد و فینالیست شد.

عسگری در دومین حضورش در فینال لیگ‌های برتر در سال ۲۰۱۹، روز یکشنبه با داستونبک اوتابالایف از ازبکستان برای کسب مدال طلا مبارزه می‌کند.

در همین وزن علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان در اولین دیدار ۴ بر ۳ مقابل لوئیجی بوسا ایتالیایی مغلوب شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، مجید حسن نیا دیگر نلی پوش استان ابتدا ۲ بر صفر هو لی از هنگ کنگ را شکست داد، سپس ۲ بر یک از سد عبدالله الحربی از عربستان گذشت. او در مبارزه سوم با نتیجه ۴ بر ۳ یونوسکه مینامی از ژاپن را شکست داد.

حسن نیا در چهارمین دیدار ۵ بر صفر نتیجه را به قیصر آلپیسبار از قزاقستان واگذار کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

حسن نیا در مبارزه رده بندی آیکوت کایا از ترکیه را ۲ بر یک مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت.

او روز یکشنبه برای کسب مدال برنز به مصاف بروس داگلاس برزیلی خواهد رفت.

در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، امیررضا میرزایی دیگر ملی پوش استان در دیدار نخست خود مقابل هیروتو گومیو از ژاپن در وقت قانونی مبارزه به تساوی صفر بر صفر رسید تا با رای داوران در هانتی برنده تاتامی اعلام شود. او در مبارزه دوم ۳ بر صفر مقابل ماریو هوزیچ از مونته نگرو شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

انتهای پیام/م

ملی پوشان قزوینی در لیک جهانی کاراته

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر

مؤسسه اشپرینگر نیچر نظام رتبه‌بندی سالانه مؤسسه‌های جهان را بر پایۀ سنجه‌های گوناگون ارزیابی میکند و نام ۵۰۰ مؤسسۀ برتر دنیا را براین اساس منتشر می‌کند.

براساس رتبه بندی اشپرینگر نیچر، دانشگاه بیرجند با میزان مشارکت ۱/۸۰ درپدیدآوری مقاله توانست رتبه ۱۹ را در بین ۱۱۲ مؤسسه علمی و آموزشی کشور بدست آورد.

هرساله «نیچر ایندکس» به رتبه بندی مؤسسه‌ها در سراسر جهان بر پایۀ خروجی‌های پژوهشی آنها در سال گذشته که کیفیت بالایی دارند می‌پردازد.

«نیچرایندکس» با شمارش شمار مقاله‌های پدیدآوران در نشریه‌های نمایه شده اش، رتبه بندی مؤسسه‌ها را بر پایۀ دو سنجۀ «شمار آثار» و «میزان مشارکت در پدیدآوری آثار» شدنی می‌سازد.

در سال ۲۰۲۳ میلادی مقاله‌های منتشرشده از ژانویه تا دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی در ۱۵۰ نشریۀ برتر (journals#faq/index-nature/com.nature) در حوزه‌های شیمی، علوم محیط و زمین شناسی، علوم زیستی، بهداشت و علوم فیزیکی شمارش و ارزیابی شده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • برتری یک نیمه‌ای شمس آذر مقابل پیکان
  • حمید مطهری در تدارک ضربه زدن به نکونام و استقلال
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • درخشش دانشگاه بیرجند در نظام رتبه بندی جهانی اشپرینگر نیچر
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • پیش بینی مبارزه با ملخ در سطح ۵ هزار هکتار از مزارع کشاورزی قزوین