Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه خبری المسیره یمن به نقل از منابع محلی، هنوز علت حمله نیروهای نظامی به این مسجد مشخص نیست.

امارات متحده عربی و عربستان سعودی در بخش های جنوبی یمن حضور نظامی دارند و از مزدوران محلی برای عملیات علیه نیروهای یمنی استفاده می کنند.

به تازگی حملات ائتلاف سعودی - اماراتی به استان الضالع تشدید شده، چرا که نیروهای دولت نجات ملی یمن (انصارالله) مناطق بسیاری از این استان را از عناصر و مزدوران آل سعود بازپس گرفته اند و هم اکنون بخش اعظم این استان در اختیار نیروهای یمنی قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال نیروهای ائتلاف سعودی روز جمعه مناطقی از شهر «الدریهمی» واقع در استان الحدیده یمن را بمباران کردند.

همچنین در بمباران مناطق مسکونی در منطقه «التحیتا» شهر الحدیده یک کودک زخمی شد.

عربستان و امارات از ششم فروردین سال ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن فقیرترین کشور عربی آغاز کردند تا به بهانه بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیادخواهی های سیاسی خود جامه عمل بپوشانند. در اثر این تجاوز تاکنون بیش از یکصد هزار یمنی کشته شدند.

این جنگ همچنین میلیون‌ها یمنی را با بحران شدید گرسنگی و قحطی روبه رو کرده است، به گونه‌ای که سازمان ملل متحد در گزارشی، قحطی در این کشور را «بزرگ ترین فاجعه انسانی» نامید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه

ارتش رژیم صهیونیستی رسماً به کشته شدن دو نظامی دیگر خود در نبردهای روز گذشته در مرکز نوار غزه اعتراف کرد.

پایگاه خبری فلسطین الیوم به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کرد که دو نظامی کشته شده گروهبان «عیدو اویو» ۲۸ ساله از نیروهای یگان پشتیبانی زرهی و گروهبان ذخیره «کلکادین مهیری» ۳۷ ساله از نیروهای تیپ کرملی هستند.

ارتش رژیم صهیونیستی تاکنون به کشته شدن ۶۰۸ نظامی خود از آغاز جنگ در غزه و ۲۶۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اعتراف کرده است.

کد خبر 6092598

دیگر خبرها

  • محمد علی الحوثی: با آتش بازی نکنید
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت
  • تشدید اختلاف میان انگلیس و امارات بر سر سودان
  • نبرد دیپلماتیک میان سودان و امارات
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • اذعان ارتش صهیونیستی به کشته و زخمی شدن 3 نظامی خود در غزه
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت