Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:32:03 GMT

تکواندو گرندپری رم|هادی‌پور حریفان خود را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۶۸۵

تکواندو گرندپری رم|هادی‌پور حریفان خود را شناخت

قرعه‌کشی مبارزات اوزان ۵۸- کیلوگرم گروه مردان در مرحله نخست مسابقات گرندپری ۲۰۱۹ – رم انجام و آرمین هادی‌پور حریفان خود را شناخت. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از امروز (جمعه – 17 خردادماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن "فورو ایتالیکو" رم آغاز و به مدت 3 روز ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس برنامه اعلامی فردا (شنبه – 18 خردادماه) و در روز دوم رقابت‌های اوزان 58- کیلوگرم گروه مردان و 57- و 67+ کیلوگرم گروه زنان پیگیری خواهد شد و آرمین هادی‌پور تنها نماینده ایران است.

مبارزات مرحله مقدماتی از ساعت 12:30 تا 16:30 و 18 تا 21 (به وقت تهران) و رقابت‌‌های نیمه نهایی و فینال از ساعت 22:30 تا یک بامداد پیگیری خواهد شد.

عصر امروز (جمعه – 17 خردادماه) قرعه کشی رقابت‌های روز دوم انجام و بر همین اساس رقبای هادی‌پور در این دوره از مسابقات مشخص شدند.

آرمین هادی‌پور هوگوپوش وزن 58- کیلوگرم کشورمان ابتدا به مصاف «براندون هرناندز» از مکزیک نایب قهرمان جهان 2019 می‌رود و سپس باید برنده دیدار پرتغال و برزیل را شکست دهد.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

تکواندو گرندپری رم| رقبای حسینی، احمدی و مردانی مشخص شدند

انتهای پیام/

 

R1434/P/S3,30/CT12 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات گرندپری تکواندو آرمین هادی‌پور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات گرندپری تکواندو آرمین هادی پور مسابقات گرندپری تکواندو آرمین هادی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز

 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از روز شنبه (هشتم اردیبهشت) در قزاقستان آغاز شده و تا هجدهم همین ماه ادامه خواهد داشت.

امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت، پیکار‌های مرحله نیمه پایانی رده سنی امید برگزار شد و سه نماینده ایران به روی رینگ رفتند.   در وزن ۷۵ کیلوگرم، محمد محشری با جواهیر اوماتالیف از ازبکستان، در وزن ۸۶ کیلوگرم، سیدعلی سیدصدری با تمیرلان موکاتیف از قزاقستان و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، رضا خلیل‌زاده با جهانگیر زوکروف از ازبکستان رقابت کرده و از رسیدن به برتری بازماندند تا به نشان برنز دست یابند.   با این اوصاف تیم ملی امید بوکس ایران که تحت هدایت علیرضا استکی و برای نخستین بار در مسابقات آسیایی این رده سنی شرکت کرده بود، با کسب سه مدال برنز به کار خود پایان داد. مسابقات آسیایی قزاقستان، سومین دوره پیکار‌های رده سنی امید بود.   پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده است و دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود پولوونوف از ازبکستان مصاف می‌دهد؛ امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی هم صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می‌شود
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • تداوم شکست بوکسورهای ایرانی در مسابقات قهرمانی امید و جوانان آسیا
  • سه نماینده امید بوکس ایران از قهرمانی آسیا حذف شدند