Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام‌جمعه موقت مهریز ضمن اشاره به این که مردم زیردست و پای طاغوت له می‌شدند و کسی باور نمی‌کرد که می‌توان با اتحاد و همدلی و تحمل مصیبت‌ها و تقدیم شهدا شاه را فراری داد، گفت: با مقاومت غیرممکن‌ها ممکن می‌شود.به گزارش بلاغ،حجت‌الاسلام علی زارع در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهریز، ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: مقاومت غیرممکن را ممکن می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مردم زیردست و پای طاغوت له می‌شدند و کسی باور نمی‌کرد که می‌توان با اتحاد و همدلی و تحمل مصیبت‌ها و تقدیم شهدا بتوان شاه را فراری داد و جزیره ثبات آمریکایی‌ها را از زیر یوغ استکبار بیرون کشید و نجات داد.

امام‌جمعه موقت خاطرنشان کرد: جریانات شمال، خوزستان و فتنه‌انگیزی‌های اطراف ایران در اوایل انقلاب نوپا قصد ایجاد جنگ داخلی داشتند و می‌خواستند ایران را ایران ستان کنند که با هوشیاری مردم چشم توطئه کور شد. در جنگ تحمیلی نیز مقاومت موجب پیروزی ما شد. امروز نیز که در محاصره اقتصادی و جنگ نرم قرار داریم نیز می‌توان با مقاومت و دفاع از ارزش‌ها دشمن را مأیوس کنیم.

وی ادامه داد: دشمن امروز سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ما روا داشته است اما ملت ایران برای حفظ عزت و شرف خود باید مقاومت کند زیرا هزینه مقاومت کمتر از هزینه سازش کمتر است. با مقاومت سختی و مشقت هست اما پیشرفت و رونق نیز وجود دارد اما با سازش علاوه بر تحمیل تحریم و سختی و مشقت، پیشرفتی نیز وجود نخواهد داشت.

زارع افزود: ایران قبل از انقلاب، سیاست سازش را در پیش‌گرفته بود. نوکری آمریکا را می‌کردیم، نفت می‌دادیم و حق توحش می‌دادیم اما در مقابل آن‌ها کشور ما را به فساد کشیده بودند و اجازه هیچ پیشرفتی به ایرانی‌ها نمی‌دادند. چون ایران عقب‌مانده و توسری‌خور حافظ امنیت و منافع آن‌ها بود. امروز نیز با مخالفت با فعالیت‌های هسته‌ای و موشکی می‌خواهد ما را خلع سلاح کند تا به سرنوشت لیبی و قذافی دچار شویم.

امام‌جمعه موقت مهریز در پاسخ به شعار هیهات من الذله نمازگزاران تأکید کرد: عبارت هیهات من الذله به‌تنهایی یک فرهنگ غنی است. یک جریان توفنده‌ای است که اگر در زندگی پیروان امام حسین (ع) جاری و ساری باشد هیچ ابرقدرتی نمی‌تواند آن‌ها را از پای درآورد. اگر فرهنگ مقاومت و حفظ عزت و شرف را ادامه دهیم می‌توانیم با این فرهنگ، نهضت عظیم اسلامی امام خمینی (ره) به انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) متصل کنیم.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ آیت الله عاملی در این دیدار گفت: معلمان ولی نعمتان ما هستند و اگر جامعه‌ای معلمان را فراموش کند بی رحم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بلینکن آتش‌بس با حزب‌الله همزمان با ادامه جنگ در غزه را غیرممکن خواند
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • انعکاس مظلومیت کودکان غزه در ادبیات مقاومت
  • جنگیدن با دشمن در خاک خودش،‌ مهم ترین نشانه قدرت
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • فیلم| دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت: هیهات منا الذله
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود