Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:37:42 GMT

تکواندو گرندپری رم| برنز مردانی و حسینی قطعی شد

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۱۹۷۹

تکواندو گرندپری رم| برنز مردانی و حسینی قطعی شد

دو نماینده تکواندو ایران با صعود به دیدار نیمه نهایی مسابقات گرندپر رم مدال برنز خود را قطعی کردند. ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۶ ورزشی رزمی نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال 2019 از امروز (جمعه – 17 خردادماه) با حضور 32 تکواندوکار برتر جهان (255 نفر از 53 کشور) در هر 4 وزن المپیکی مردان و زنان در سالن "فورو ایتالیکو" رم آغاز شد و دو نماینده ایران با صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کردندو سروش احمدی از دور رقابت ها کنار رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه اعلامی امروز و در روز نخست این رقابت‌ها مبارزات اوزان 68- و 80+ کیلوگرم انجام خواهد شد که میرهاشم حسینی و سروش احمدی در وزن 68- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 80+ کیلوگرم به عنوان نخستین نمایندگان ایران به روی شیاپ‌چانگ رفتند.

در رقابت های وزن 68- کیلوگرم،  وزن میرهاشم حسینی در دور نخست با نتیجه 28 بر 5 از سد سوهون کیم از کره جنوبی گذشت. حسینی در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل ادیوال پونتس از برزیل پیروز شد. 

حسینی در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 27 بر 7 از سد لوره برسیس از کرواسی عبور کرد تا ضمن صعود به دیدار نیمه نهایی مدال برنز خود را قطعی کند. نماینده کشورمان تا ساعاتی دیگر برای حضور در دیدار نهایی به مصاف ژائو ، قهرمان جهان در سال 2019 از چین برود

همچنین در رقابتهای 80+ کیلوگرم، سجاد مردانی ابتدا با نتیجه 11 بر 3 از سد رامین عزیزوف از آذربایجان گذشت. مردانی در مرحله یک هشتم نهایی نیز مقابل جانات هیلی از آمریکا از 13 بر 9 به برتری دست یافت.

کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی نیز با نتیجه 19 ب  15 از سد ودران گولس از کرواسی عبور کرد و مدال برنز خود را قطعی کرد. مردانی در دیدار نیمه نهایی نیز به مصاف لارین، قهرمان جهان در سال 2019 و نفر نخست رنکینگ وزن چهارم خواهد رفت. 

در وزن 68- کیلوگرم، سروش احمدی دیگر نماینده وزن دومی تکواندو کشورمان در گام نخست سرمت تساکوئف از روسیه قهرمان اروپا 2018 را 11 بر 9 شکست داد اما در ادامه برابر «دای هون لی» هوگوپوش نامدار کره‌ای نایب قهرمان المپیک 2012 و برنز المپیک 2016، طلای قهرمانی جهان 2011، 2013 و 2017، نقره جهانی 2019 و ... در دیداری نزدیک نتیجه را 11 بر 7 واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری به عنوان سرمربی و وحید عبداللهی به عنوان مربی است.

گفتنی است؛ این رقابت ها G4 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می گیرد.

تکواندو گرندپری رم| حذف احمدی با شکست مقابل دائی هون لی و صعود حسینی و مردانی به یک چهارم نهایی

انتهای پیام/
 

R1434/P/S3,30/CT1 واژه های کاربردی مرتبط مسابقات گرندپری تکواندو میرهاشم حسینی سجاد مردانی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسابقات گرندپری تکواندو میرهاشم حسینی سجاد مردانی مسابقات گرندپری تکواندو میرهاشم حسینی سجاد مردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد

به گزارش همشهری آنلاین در هفته سی و چهارم رقابت های لالیگا ژیرونا در خانه با نتیجه ۴ بر ۲ بارسلونا را شکست داد تا با این نتیجه قهرمانی رئال مادرید قطعی شود.

در این دیدار آندرئاس کریستنسن و روبرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی برای بارسلونا گلزنی کردند و آرتم دووبیک، کریستین پورتو دو بار و میگوئل گوتیرز برای ژیرونای شگفتی ساز گلزنی کردند.

به این ترتیب رئال مادرید چند هفته زودتر قهرمانی در لالیگا را به دست آورد.

شاگردان کارلو آنچلوتی پیش از این دیدار با ۳ گل براهیم دیاز، جود بلینگام و خوسلو موفق به شکست کادیس شدند.

به این ترتیب رئال مادرید با هدایت کارلو انچلوتی به قهرمانی در لالیگا رسید.

این سی و ششمین قهرمانی رئال در تاریخ لالیگا محسوب می شود.

رئال مادرید باید این هفته در دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان در خانه پذیرای بایرن باشد و می تواند با صعود به دیدار نهایی، هفته رویایی داشته باشد.

کد خبر 849216 برچسب‌ها ویژه ورزشی تیم رئال مادرید

دیگر خبرها

  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • کهکشانی ها قهرمان لالیگا شدند | شکست سنگین بارسلونا، قهرمانی رئال را قطعی کرد
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب ۳ مدال برنز در قهرمانی آسیا
  • پایان کار تیم ایران در بوکس امید‌های آسیا با کسب ۳ نشان برنز
  • درخشش بوکسور‌های جوان کردستانی در رقابت‌های قهرمانی کشور
  • کسب ۵ مدال نقره و برنز بوکسورهای کردستانی در رقابت‌های کشوری
  • یک نقره و یک برنز حاصل تلاش کشتی گیران کرمانشاهی در رقابت‌های  کشوری
  • کشتی‌گیر شیروانی مدال برنز قهرمانی کشور را کسب کرد
  • تکلیف سقوط یک تیم امروز قطعی می‌شود!