Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی بلژیک و منچسترسیتی، معتقد است که هازارد تا پایان بازی های ملی برای رسمی شدن انتقالش به سانتیاگو برنابئو، صبر خواهد کرد.

طرفداری - کوین دی بروین هافبک بلژیکی منچسترسیتی، انتظار ندارد که انتقال هازارد به رئال مادرید، زود تر از هفته آینده رسمی شود. وینگر بلژیکی آبی های لندن، پس از ثبت بریس در فینال لیگ اروپا مقابل آرسنال، در گفت و گویی عنوان کرد که احتمالا آخرین بازیش را برای چلسی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش Goal، طبق گفته اکثر مطبوعات، انتقال ادن هازارد به رئال مادرید با مبلغ 88 میلیون پوند (100 میلیون یورو) نهایی شده و تنها اعلام رسمی دو باشگاه باقی مانده است. هازارد 28 ساله اما، در حال حاضر برای حضور در مسابقات مقدماتی یورو 2020، در اردوی تیم ملی بلژیک حضور دارد. تیم ملی بلژیک در روزهای آتی، دو بازی با قزاقستان و اسکاتلند برگزار خواهد کرد. کوین دی بروین هم تیمی هازارد در تیم ملی بلژیک اما، معتقد است که این بازیکن در حال حاضر به طور کامل روی بازی های ملی تمرکز کرده است. او در گفت و گویی در مورد شرایط هازارد صحبت کرد:

اول از همه بگویم که او، هیچ تغییری در رفتار ادن (هازارد) صورت نگرفته و او همان انسان همیشگی است. ما بازیکنان حرفه ای هستیم و همه ما زمانی مشکلات بازار نقل و انتقالاتی را تجربه کردیم. بنابراین او اولین کسی نیست که این شرایط را تجربه کرده است و آخرین نفر نیز، نخواهد بود. ما درگیر صحبت هایی که در مورد انتقال او مطرح می شود، نیستیم. ادن می داند که در حال حاضر باید چه کاری انجام بدهد. او باید طی چند روز آتی در اردوی تیم ملی باشد و پس از آن به تعطیلات خواهد رفت و زمان کافی خواهد داشت تا به این مسائل رسیدگی کند. اگر انتقالی نیز در کار باشد، تا چهار یا پنج روز آینده اتفاق نخواهد افتاد. چرا او باید چنین کاری انجام دهد؟ چرا باید این ریسک را بپذیرد؟ ادن در اردوی تیم ملی حضور دارد و همه او را نگاه می کنند، بنابراین فکر می کنم که حداقل تا پایان بازی های ملی، صبر خواهد کرد.

هافبک سیتیزن ها در همین راستا، انتقالش از وولفسبورگ به منچسترسیتی در سال 2015 را مثال زد و گفت:

ما روی آن انتقال، حدود 4 ماه کار کردیم، اما من صبر کردم تا بتوانم آزادانه تصمیمم را اتخاذ کنم و در حال حاضر نیز چنین اتفاقی رخ خواهد داد. ژورنالیست ها به حد کافی برای صحبت کردن در مورد ادن هازارد زمان دارند و در حال حاضر روی او تمرکز کرده اند، بنابراین به نظر من او مدتی منتظر خواهد ماند. 

وینگر بلژیکی چلسی در فصلی که گذشت، 21 گل و 17 پاس گل در تمامی رقابت ها برای آبی های لندن به ثبت رساند و این احتمال وجود دارد که بین مدعیان کسب عنوان توپ طلای امسال، قرار بگیرد. دی بروین اما، فکر نمی کند که تصمیم هازارد مبنی بر انتقال به رئال مادرید، به دلیل کسب جایزه توپ طلا باشد. او اظهار داشت:

فکر نمی کنم که او به محض ورود به مادرید، تبدیل به رهبر تیم شود. آنجا رهبران دیگری نیز وجود دارند و بنابراین او به این زودی ها تبدیل به کاپیتان رئال مادرید نخواهد شد. امید های او برای کسب توپ طلا نیز، در حالت فعلی باقی خواهد ماند. رئال مادرید نامی بزرگ تر از چلسی است، اما تنها در صورتی که او همانند این فصل خوب بازی کند، شانس کسب توپ طلا را خواهد داشت.

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟

رئال مادرید - بایرن مونیخ یکی از بازی‌های کلاسیک بزرگ فوتبال اروپاست. ۱۲ پیروزی برای تیم مادریدی، سه تساوی و یازده پیروزی برای بایرن، این دوئل را به عنوان یکی از متوازن‌ترین دوئل‌ها در قاره اروپا تبدیل کرده است.

احترام بین دو باشگاه کامل است و این را می‌توان در اظهاراتی مشاهده کرد که آنها در روز‌های قبل از بازی رفت تبادل نظر کرده اند.
توخل دیروز در نشست خبری خود در مورد بازی با رئال گفت: «همه چیز تحت کنترل به نظر می‌رسد، اما شما پنج ثانیه بعد از رئال گل دریافت می‌کنید.»


در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بایرن-آینتراخت، توماس توخل یکی از ویژگی‌های بزرگ رئال مادرید را فاش کرد که باعث ترس رقبای آن می‌شود: «من چند بار بازی‌های رئال مادرید را با آنالیزورهایم دیده ایم. اگر نگاه کنید، در گل‌ها و موقعیت‌های آنها اگر به ۱۰ ثانیه عقب‌تر برگردید، اصلا به نظر نمی‌رسد که قرار است به گل برسند یا یک شانس گل مسلم خلق کنند.

همیشه نمی‌توان حدس زد رئال قرار است به گل برسد. گاهی بله، چون موقعیت‌های واضحی هستند و خطر را می‌بینید، اما گاهی اوقات آنها را نمی‌بینید. به نظر می‌رسد همه چیز تحت کنترل است، که رئال مادرید پنج ثانیه بعد شما را غافلگیر می‌کند. این واقعا ترسناک است.» 

توخل می‌گوید: «رئال بالاترین کیفیت فردی را دارد با توانایی باورنکردنی در تغییر موقعیت و حفظ ریتم در ضدحملات. اجرای فنی ضد حملات رئال بدون تاخیر انجام می‌شود. در ال‌کلاسیکو آنها نزدیک بود ببازند ولی خیلی سریع به هر دو گل بارسا پاسخ دادند و بعد گل برتری را زدند. اصلا به نظر نمی‌رسید رئال قرار است به گل سوم برسد و این همان چیزی است که رئال را خاص می‌کند.»

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید ، بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • کری ستاره بایرن برای رئال: در برنابئو صعود می‌کنیم
  • بهترین فصل ادن هازارد، گل ها و مهارت های برتر (۲۰۱۵/۱۶) / فیلم
  • رسمی؛ انتخاب کارلو آنچلوتی به عنوان بهترین مربی ماه آوریل لالیگا
  • اولین تصویر لو رفته از کیت دوم رئال مادرید برای فصل 25-2024 / عکس
  • ورود مجمع نمایندگان استان تهران به مشکلات اداره کل انتقال خون
  • توماس توخل درباره رئال مادرید چه گفت؟
  • بارسلونا در آستانه جذب گیدو رودریگز از رئال بتیس
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • ببینید | رئال سوسیداد - رئال مادرید
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱