Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-03@09:24:48 GMT

واکنش جالب پرسپولیس به مذاکره با افشین قطبی

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۲۴۰۹

در حالی که خبر دیدار و مذاکره هفته گذشته محسن خلیلی سرپرست تیم پرسپولیس با افشین قطبی منتشر شده است، ایرج عرب در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس بدون آوردن اسم این مربی آمریکایی، همه چیز را تکذیب کرد!

به گزارش تابناک ورزشی، عرب در واکنش به شایعات به وجود آمده در مورد مذاکره پرسپولیس با مربیان داخلی و خارجی که صراحتا منظور افشین قطبی بوده است، اظهار داشت: حواشی موجود در شبکه‌های مجازی و اخبار در خصوص مذاکره با مربیان داخلی و خارجی را به شدت تکذیب می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیرعامل پرسپولیس افزود: به هیچ عنوان این حواشی صحت ندارد و تنها فکر و ذکر ما تهیه منابع مالی و پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ است. ضمن اینکه با برانکو یک سال دیگر قرارداد داریم و برنامه‌های هدفمندی را برای فصل جدید تدارک دیده‌ایم.

عرب در مورد مذاکره با افشین قطبی نیز تصریح کرد: اینها شایعاتی است تا فاصله‌ای ایجاد کند بین باشگاه، هواداران و برانکو ایوانکوویچ، که ما آنها را به شدت تکذیب می‌کنیم و اعلام می‌داریم هیچ مذاکره‌ای در کار نیست جز همکاری با برانکو در فصل جدید رقابت‌های رسمی و رضایت خاطر هواداران‌مان که در هر شرایطی ما را تنها نگذاشتند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: قطبی خلیلی برانکو عرب مذاکره پرسپولیس شی جین پینگ مهدی طارمی برانکو ایوانکوویچ سید محمد بطحایی جاده چالوس سنتکام الفجیره سد لفور ترزامی سکه ثامن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!

به گزارش |ورزش سه"، طلسم شکست‌ناپذیری سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تمدید شد تا شاگردان اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و همچنان در تعقیب استقلال در پنج هفته پایانی باشند.

نکته جالب آنکه با این مساوی، عملکرد ضعیف سرخپوشان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر ادامه یافت و حالا رکورد شکست‌ناپذیری طلایی پوشان مقابل سرخ‌ها در آزادی به هفت سال رسید.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پرسپولیس در ده سال گذشته تنها دو مرتبه موفق به شکست دادن سپاهان در بازی‌های خانگی مقابل این تیم شده است.

نتایج بازی‌های پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر:

پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (۱۳۹۳)
پرسپولیس ۲-۲ سپاهان (۱۳۹۴)
پرسپولیس ۲-۱ سپاهان (۱۳۹۵)
پرسپولیس ۲-۰ سپاهان (۱۳۹۶)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۷)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان (۱۳۹۸)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۹)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان (۱۴۰۱)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۴۰۲)

دیگر خبرها

  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!
  • (ویدئو) ظاهر جالب یک هوادار خانم پرسپوليس
  • واکنش جالب جواد نکونام به برکناری خطیر
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • آخرین خبرها درباره توافق احتمالی تیم ملی ایران با افشین قطبی
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • آخرین وضعیت افشین قطبی و تیم ملی ایران
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن