Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، کتاب «در سایه آفتاب» با هدف مطالعه سیره عملی امام خمینی (ره) نوشته شده تا بخشی از شیوه‌های رفتاری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را به خوانندگان معرفی کند.

این کتاب واگویه‌های مردی است که بیست‌وپنج سال از عمر خویش را در سایه و محضر بزرگ‌مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی (قدس سره) بالیده است و دریغش آمده تا گوشه‌هایی از مشاهدات خود را چون جرعه‌ای زلال و دلپذیر در کام مشتاقان فضیلت، معرفت و بصیرت نریزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«در سایه آفتاب» در 12 بخش شامل «در راه آشنایی»، «پیوند با ولایت»، «التزام به ضوابط»، «ویژگی‌های علمی و اخلاقی»، «پاسداری از اصول و ارزش‌ها»، «عشق متقابل»، «نظم و ترتیب در کارها»، «آگاهی، اشراف، جامعیت»، «پاسخ به مسائل شرعی»، «امام از منظری دیگر»، «عکس‌ها و پیوست‌ها» و «نمایه» می‌شود.

در پشت جلد کتاب آمده است: «صفحه پیش رو واگویه مردی است که بیست‌‏و‏پنج سال از عمر خویش را در سایه و محضر بزرگ‏مرد تاریخ اسلام، حضرت امام خمینی، قدس سره، بالیده است و دریغش آمده تا گوشه‏‌هایی از مشاهدات خود را چون جرعه‌‏ای زلال و دلپذیر در کام مشتاقان فضیلت، معرفت، و بصیرت نریزد.»

انتهای پیام/ 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ادبیات کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۲۵۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی

ایسنا/ایلام کتاب «خودرو دیزلتان را با سوخت‌های زیستی برانید» اثر جان استارباک و گاوین هارپر با ترجمه دکتر «رضا یگانه» عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام منتشر شد.

در بخشی از این کتاب آمده است؛

تلاش برای دستیابی به روشی که بتوان به کمک آن موتور دیزل را با سوخت به دست آمده از روغن‌های گیاهی و حیوانی راه اندازی کرد بسیار لذت بخش است. اگر این روش به شیوه صحیح انجام شود می‌تواند تاثیر قابل ملاحظه‌ای در کاهش هزینه های راندن خودرو و همچنین بهبود اثرات کربن موجود در جو داشته باشد.

در منابع مختلف نوشتاری و اینترنتی اطلاعات گسترده‌یی پیرامون روش‌ها، راه حل‌ها و پیشنهادات مربوط به این حوزه آمده است. ما نیز امیدواریم تا بتوانیم در این کتاب تمامی روش‌ها و راه حل‌های موجود را گردآوری کرده و به خواننده در تصمیم گیری برای انتخاب روش مناسب کمک کنیم. در سرتاسر این کتاب با نگاهی منتقدانه به موضوع پرداخته شده است. ما هرگز ادعا نمی‌کنیم که سوخت‌های زیستی همه جا قابل استفاده هستند بلکه هدف تنها ایجاد انگیزه برای مطالعات بیشتر و نتیجه‌گیری آگاهانه در مورد بکارگیری این سوخت‌هاست.

کتاب حاضر کوشش کرده است تا اطلاعات عملی و کاربردی پیرامون سوخت‌های زیستی در اختیار خوانندگان قرار دهد. اگر چه کتابی که پیشروی خود دارید یک کتاب دانشگاهی نیست، اما سعی شده است تا از منابع کاملاً علمی و دانشگاهی در تدوین آن استفاده شود. موضوع سوخت‌های زیستی یک بحث دو قطبی با استدلال‌های قابل قبول در هر دو دیدگاه است. ما معتقدیم که با شناخت منشأ این فناوری و همچنین پیامدهای اجتماعی و اخلاقی کاربرد آن، می‌توان به درک صحیحی از سوخت‌های زیستی دست یافت.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که با انبوهی از مشکلات زیست محیطی روبرو هستیم. بعلاوه، با توجه به کمبود منابع اقتصاد جهانی ناچار است تا خود را با دگرگونی‌های موجود تطبیق دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کتاب نامداران موسیقی سنندج رونمایی شد
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ 
  • کتاب کامبوزیا خط مقاومت در ایران را نشان می‌دهد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه شغلی دارد؟
  • نوه دختر امام خمینی در خارج از کشور مشغول چه کاری است؟
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟ /خاطرات عروس بزرگ امام از فوت دو فرزندش و علت آن