Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@03:55:19 GMT

دولت متقاعد شده قیمت مرغ ۱۴ هزار تومان شود

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۲۶۰۲

دبیر انجمن ملی تولیدکنندگان زنجیره‌ای گوشت مرغ در پاسخ به این پرسش که آیا قیمت مرغ در ماه‌های آینده گران خواهد شد؟ به تجارت‌نیوز گفت: متاسفانه دولت قیمت مرغ را از اسفند ماه و برای تنظیم بازار سرکوب کرده است. در حال حاضر قیمت فعلی مرغ سه هزار تومان از قیمت واقعی‌اش کمتر است که با مذاکرات انجام شده با دولت در نظر داریم قیمت مرغ را بعد از ماه مبارک رمضان با قیمت واقعی در سطح بازار عرضه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی صابری به قیمت واقعی مرغ اشاره کرد و افزود: با برآوردهای انجام شده، در این شرایط قیمت واقعی مرغ برای مصرف‌کننده ۱۴ هزار تومان است اما بنا بر اقدامات دستوری دولت و عرضه مرغ منجمد در بازار، قیمت مرغ برای مصرف‌کننده ۱۱ هزار تومان تمام می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که چه ضمانتی برای ثبات قیمت مرغ ۱۴ هزار تومانی در بازار وجود دارد؟ اظهار کرد: معتقدیم دولت به جای اینکه در بازار دخالت کند و پیشنهاد قیمت بدهد باید با برنامه‌ریزی و تامین خوراک به موقع، تولید این محصول را افزایش دهد تا با واقعی کردن قیمت‌ها دچار نوسان قیمت نشویم. البته با توجه به در پیش بودن مناسبت‌های مذهبی و اعیاد، نوسان قیمت‌ها امری بدیهی است؛ چنانچه دولت دخالتی در امر صادرات و واردات مرغ نداشته باشد و اجازه دهد عرضه و تقاضا قیمت‌ها را مشخص کند، قیمت این محصول در آینده متعادل خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۲۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی گفت: به منظور رصد و پایش مستمر بازار و افزایش بی رویه قیمت و التهابات بازار لاستیک خودرو، نظارتهای میدانی در قالب گشت مشترک در حوزه های تامین، تولید تا سطح عرضه انجام می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان افزود: با توجه به قرار گرفتن لاستیک خودرو در زمره کالاهای اساسی اولویت دار هرگونه تخلف نگهداری بی مورد کالا در انبار، احتکار و صادر نشدن فاکتور و گران فروشی عرضه خارج از شبکه لاستیک های دولتی، خارج از نوبت رسیدگی و با متخلفان برخورد قانونی می شود.

لقمانی ادامه داد: گشت مشترک با حضور دستگاهای نظارتی ، صدا و سیما از چند واحد صنفی بازدید و بازرسی اجرا شد.

دیگر خبرها

  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • اعلام قیمت انواع خودرو / عرضه همچنان ضعیف است
  • ذاکری: تنها ۱۸ درصد دارایی ها به بخش خصوصی واقعی واگذار شده است/ سرمایه‌ها در دست اقلیتی متمرکز شده که امروز امکان کنترل آنها نیست / هشدار نسبت به تهی سازی ظرفیت دولت با خصوصی سازی رانتی
  • رصد و پایش بازار لاستیک خودرو در یاسوج
  • خبری مهم برای عرضه اولیه های بورسی
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • کمبودی در عرضه چای نداریم
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد