Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی زارع پور مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از برگزاری حوزه‌های امتحانی سوادآموزی در منطقه بله زار یاسوج گفت: این آزمون‌ها برای بی سوادان وکم سوادان ۱۰ تا ۴۹ سال ودر پایان دوره‌های آموزشی برگزار شد.

وی افزود: این آزمون‌ها با توجه به دوره‌های ۵ و ۷ ماهه آموزشی از زمان ثبت نام در اسفندماه آغاز وتا تیرماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زارع پور بیان کرد: قبول شده گان دوره سوادآموزی می‌توانند وارد دوره‌های انتقال وتحکیم شوند وقبول شده گان دوره انتقال می‌توانند وارد دوره‌های روزانه آموزشی رسمی شده وادامه تحصیل دهند.

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان هم گفت: نام نویسی از بی سوادان وکم سوادان برای سال جدید از مردادماه در واحد‌های سوادآموزی انجام می‌شود.

سیدحمدالله خواهش نیک افزود: امسال در بخش‌های عشایر-نیرو‌های مسلح وزندان‌ها ثبت نام از بی سوادان زودتر انجام می‌شود.

وی گفت: بخشی از ثبت نام علاوه بر ۱۰ تا ۴۹ سال‌ها شامل ۵۰ تا ۶۴ ساله‌ها نیز خواهد بود.

 انتهای پیام/غ

برگزاری آزمونهای سوادآموزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۰۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم

به گزارش خبرگزاری مهر، سلسله نشست‌های آموزشی نمایندگان منتخب در مجلس دوازدهم همچون دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی معاونت اجرایی قوه مقننه و با ارائه مباحث آموزشی برگزار شد.

این دوره آموزشی تقنینی و نظارتی پس از ۲ روز و برگزاری ۲۱ کلاس فشرده با موضوعات مختلف از جمله آشنایی با قانون اساسی، سیاست‌های کلی نظام، سیاست‌های کلی قانونگذاری و آئین‌نامه داخلی، آشنایی با ساختار دیوان محاسبات، آشنایی با فرآیندهای تقنینی، آشنایی با ساختارها و ابزارهای نظارتی مجلس، آئین‌نامه دیپلماسی پارلمانی، مباحث اقتصاد کلان، مباحث اقتصاد انرژی، آشنایی با سازوکارهای پشتیبانی تخصصی پژوهشی برای نمایندگان توسط مرکز پژوهش‌ها و سایر بخش‌های مرتبط با مجلس شورای اسلامی تشکیل شد و عصر امروز به پایان رسید.

کد خبر 6095363 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ۸۵۵ زائر اردبیلی راهی سرزمین وحی می‌شوند
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • جزئیات برنامه‌های آموزش و پرورش برای ارتقای کیفیت نمرات امتحانی از زبان وزیر
  • دوره آموزشی چرم دوزی در مهدیشهر
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • شرکت ۴۴هزار دانش‌آموز در امتحانات نهایی در چهارمحال وبختیاری
  • محتواهای کمک‌ آموزشی برای امتحانات نهایی موضوعیتی ندارد
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • قلع و قمع ۴۸ بنای غیرمجاز در اراضی کشاورزی شهرستان سامان