Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار دشتی از وقوع آتش سوزی در ارتفاعات کوه سیاه دشتی و جنگل‌های این منطقه خبر داد و گفت: امدادگران برای مهار آتش به منطقه صعب‌العبور کوه سیاه اعزام شده‌اند. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۶ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، جنگل‌ها و مراتع مناطق صعب العبور کوه سیاه شهرستان دشتی شامگاه جمعه دچار آتش سوزی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 فرماندار شهرستان دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتی با اشاره به وقوع آتش سوزی در  ارتفاعات کوه سیاه اظهار داشت: ساعتی پیش آتش سوزی در ارتفاعات کوه سیاه و حوالی امام‌زاده محمد(ع) دشتی گزارش شده است .

عبدالله نادری از اعزام امدادگران برای مهار آتش خبر داد و افزود: کوه سیاه صعب العبور است که تیم های اطفا حریق با سختی ‌خود را به منطقه رسانده‌اند.

وی بیان کرد: نیروهای مردمی، امدادی و عملیاتی، حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، هلال احمر و آتش نشانی شهرستان دشتی به محل آتش سوزی اعزام شده‌اند.

وی بیان کرد: به سبب صعب‌العبور بودن منطقه کوه سیاه هنوز از خسارات وارده اطلاعی در دست نیست و مدیریت بحران شهرستان دشتیدر حال پیگیری است.

فرماندار دشتی با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است گفت: به سبب خشک بودن دشت‌ها و مراتع دشتی احتمال وقوع آتش سوزی قوت می‌گیرد و در این راستا رعد و برق ناگهانی ممکن است علت آتش سوزی باشد.

بوشهر| 47 هکتار از مراتع و جنگل‌های شهرستان دشتی در آتش سوختبالگرد سازمان جنگل‌ها برای مهار آتش کوه بیرمی دشتی اعزام می‌شودصاعقه و رعد و برق درختان جنگلی در کوه بیرمی دشتی را به آتش کشید

وی از مهار آتش در مزارع  کشاورزی منطقه کردلان دشتی خبر داد و خاطر نشان کرد: عصر جمعه  آتش سوزی در یکی از مزارع روستای کردلان دشتی رخ داد که با همکاری نیروهای امداد و نجات دشتی آتش مهار شد.

نادری تصریح کرد: آتش‌سوزی در یکی از مزارع کردلان دشتی به سبب شدت گرمای هوا در سطحی به میزان 5 هزار مترمربع رخ داد که  با تلاش آتش‌نشانی باغان و شنبه مهار شد.

وی با اشاره به آماده باش بودن نیروهای امدادی برای جلوگیری از هر گونه حادثه افزود: ستاد مدیریت بحران دشتی و امدادگران این شهرستان با تمامی امکانات و تجهیزات به حالت آماده باش درآمده‌اند.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی

آموزگار بازنشسته شهرستان دشتی پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک جوان زندانی جرایم غیرعمد پرداخت کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دشتی، همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم صبح امروز مراسم ویژه‌ای در خورموج برگزار و از معلمان، فرهنگیان و بازنشستگان فرهنگی دشتی تجلیل شد.

در این آیین در اقدام کم‌نظیر یکی از آموزگاران بازنشسته پاداش آخر خدمت خود را برای آزادی یک زندانی جوان 22 ساله جرایم غیرعمد در خورموج پرداخت کرد.

در پی این اقدام رئیس اداره زندان شهرستان دشتی با حضور در منزل این معلم نیکوکار و خیرخواه، زهرا آرامش، آموزگار 44 ساله بازنشسته شهرستان دشتی قدردانی شد.

آزادی 137 زندانی جرایم غیرعمد در استان بوشهر

بر پایه این گزارش سیدمحتشم حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به اینکه سال قبل 137 زندانی جرایم غیرعمد در استان با کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند اظهار داشت: همکاری خیرین و نیکوکاران برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد با مشارکت دستگاه قضایی و ستاد دیه استان بوشهر ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه اکنون 167 زندانی جرایم غیرعمد مالی منتظر مشارکت خیرین برای آزادی هستند، گفت: حوادث رانندگی و کارگاهی، محکومان مالی، بدهکاران مهریه و نفقه از جمله جرایم غیرعمد محسوب می‌شود که ستاد دیه با مشارکت مردم برای پرداخت بدهی آنها زمینه آزادی این افراد را فراهم می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی هر ماه جشن گل‌ریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در شهرهای مختلف برگزار می‌شود تا با مشارکت خیرین و نیکوکاران زمینه آزادی این زندانیان فراهم شود.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • مهار آتش سوزی انبار ضایعات کارخانه مدیران خودرو در بم
  • جزییات آتش‌سوزی مدیران خودرو اعلام شد
  • آتش‌سوزی کارخانه خودروسازی بم مهار شد
  • آزادی زندانی با پاداش آخر خدمت یک فرهنگی در شهرستان دشتی
  • مهار آتش سوزی در فروشگاه پلاسکو در هسته مرکزی شهر اهواز+عکس
  • نقش هلال احمر در توسعه اجتماعی ستودنی است
  • ۵۰ برنامه فرهنگی، امدادی و آموزشی در دشتی اجرا می شود
  • چگونگی استفاده از هوش مصنوعی برای جلوگیری از قاچاق چوب + فیلم
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • جلوه گری شکوفه‌های درختان گیلاس در جنگل فندقلو اهر + فیلم