Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سعید رهسپار رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی گیلان در روزسه شنبه ۲۱ خرداد در تالار حکمت دانشگاه گیلان برگزار می‌شود.

وی هدف از این گردهمایی را تبیین جایگاه و نقش والای واقفان، خیران و حامیان آموزش عالی کشور واستفاده از ظرفیت عظیم واقفان وخیران در توسعه علم و فناوری و اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: فرهنگ‌سازی برای گسترش فرهنگ ایثار و جلب مشارکت حامیان علم و فناوری برای توسعۀ آموزش عالی در استان گیلان ضروری است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه گیلان گفت: استفاده از ظرفیت خیران و نیکوکاران را گامی بلند برای توسعه فضای فیزیکی و بهبود کیفیت آموزش است و جهت دادن  کمک‌های خیران به سمت آموزش عالی استان  است .

سعید رهسپار با بیان اینکه، این گردهمایی ساعت ۱۰ صبح برگزار می‌شود، تصریح کرد: چند تفاهم نامه میان خیران و رؤسای آموزش عالی استان منعقد شده است و کلنگ زنی دو طرح خیّرساز ساختمان مرکز نوآوری و توسعه فناوری با همت مهندس غلامحسن قطب‌زاده و توسعه و تکمیل ساختمان گوسفندداری مجموعه علوم دامی دانشکده علوم کشاورزی با همت حاج عبدالله نوید از دیگربرنامه‌های این گردهمایی است.

 

انتهای پیام / ق

 

گردهمایی حامیان، خیران و واقفان آموزش عالی در دانشگاه گیلان

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی دانشگاه گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه، عصر شنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان مرکزی اظهار کرد: این استان از حیث کیفیت و کمیت هنرستان‌های جوار صنعت، برترین استان کشور است و با ورود به هنرستان‌های جوار صنعت، موجی از انرژی دانش آموزان و معلمان دریافت می‌شود.

وی افزود: برگزاری امتحانات نهایی در سه پایه دبیرستان در سال جاری یکی از مهمترین رویدادهای آزمونی تاریخ کشور است که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

استاندار مرکزی از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به عنوان راه نجات کشور یاد کرد و گفت: تقویت آموزش مهارتی در نظام آموزش و پرورش در گرو تأمین توسعه زیرساخت‌ها و تقاضا محوری است.

استاندار مرکزی با اشاره به برگزاری نمایشگاه مشاغل مرتبط با هنرستان‌های استان مرکزی افزود: این نمایشگاه در انتخاب رشته دانش آموزان برای ورود به هنرستان بسیار تأثیرگذار خواهد بود و امید است شمار برگزاری این نمایشگاه‌ها در این استان افزایش یاید.

کد خبر 6090418

دیگر خبرها

  • ایجاد اتاق وضعیت علم و آموزش عالی کشور
  • گردهمایی بزرگ تاریخ علم
  • تقویت آموزش‌های مهارتی نیازمند توسعه زیرساخت ها است
  • حوزه نظارت بر کیفیت آموزش دانشگاهی در قزوین احیا شد
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • ثبت نام ۵۸۰۰ گیلانی در طرح اکرام ایتام و محسنین ماه رمضان
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها آغاز شد
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • دهه سرآمدی آموزش در دانشگاه‌ها از امروز آغاز شد
  • دهه سرآمدی آموزش فرصت مغتنمی برای ادای احترام به پیشگامان ساحت تولید و نشر معرفت و حکمت است