Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-08@18:29:15 GMT

نحوه بازگشت به خدمت سربازان فراری

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۳۹۶۷

مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، مشمولان غایب می‌توانند دفترچه آماده به خدمت دریافت و خودشان را معرفی کنند که در این صورت مشمول به دادسرا فرستاده نمی‌شود و به خدمت اعزام خواهد شد.

اخبار اجتماعی- در صورت حسن انجام خدمت وی، فرمانده یگان اجازه بخشش اضافه خدمت و بستن پرونده قضایی فرد را برای اینکه مشکلی برای فرد به وجود نیاید، دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشمولان فراری نیز به همین صورت است و اگر مشمول وظیفه‌ای از خدمت فرار کرده باشد باید به آخرین یگان خدمتی خود مراجعه کند، چرا که در صورت مراجعه برای او تسهیلاتی در نظر گرفته شده و تخفیفاتی تعلق می‌گیرد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سربازی سربازی نظام وظیفه خدمت وظیفه عمومی سرباز فراری مشمولان غایب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۳۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، این محصول جدید دیجیتال که در مراسمی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد بانک ملت رونمایی شد، در راستای تکمیل مجموعه محصولات فناورانه این بانک و کاهش مراجعه غیر ضروری مشتریان به شعبه برای دریافت خدمات بانکی طراحی و ارائه شده است.

حفظ ارتباط و افزایش تعامل دوجانبه با وجود حذف مراجعه حضوری، امکان برقراری ارتباط با مشتری در ساعت‌های غیر اداری، امکان پاسخ به درخواست‌ها و ارائه مشاوره اختصاصی و کسب اطمینان از هویت واقعی مشتری در انجام عملیات بانکی از مهمترین مزایای خدمت جدید ارائه شده بانک ملت است.

این گزارش حاکی است، تمرکز اولیه بانکداری ویدئویی بانک ملت، ارائه خدمات انتقال وجه و همچنین افتتاح حساب از طریق این درگاه است که امید است با استقبال متقاضیان تعداد خدمات ارائه شده در آینده افزایش یابد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان
  • بانکداری ویدئویی، خدمت جدید بانک ملت به مشتریان برای اولین بار در کشور
  • معافیت پزشکی سربازان حین خدمت چطور انجام می‌شود؟
  • تسریع در روند رسیدگی به معافیت پزشکی سربازان حین خدمت
  • مشمولان سربازی مراقب باشند حبس نخورند!
  • اما و اگرهای قانون سربازی؛ پاسخ به شبهات اصلی خانواده‌ها
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ۲۸.۵۰۰ تومانی
  • اما و اگرهای قانون سربازی
  • گزارش گاردین از سربازان فراری اوکراین؛ «نمی‌خواهیم بمیریم»
  • بازگشت برنج و روغن به لیست کالاهای مشمول ارز ترجیحی