Web Analytics Made Easy - Statcounter

   

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل ا ز پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا، بانک مسکن همسو با سیاست های دولت و وزارت راه و شهرسازی، در راستای ایجاد تعادل در عرضه و تقاضا در حوزه های اجرای پروژه های مسکونی میان درآمدی سیاست گذاری می کند و در همین راستا بسته رونق بخش مسکن را نیز کلید زده است.
شرکت های تابعه بانک مسکن نیز با همین رویکرد در این راستا اولویت اجرای پروژه های خود را بر ساخت پروژه های مسکونی میان درآمدی قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های توسعه گر زیر مجموعه بانک نیز در همین راستا پیش از اجرای پروژه ها و به منظور کاهش ریسک اجرا و حرکت در جهت کیفی سازی پروژه ها، پیش از ورود به ساخت در کمیته معماری شرکت طرح های پیشنهادی را بررسی می کند و در صورت تصویب و تایید فنی و توجیه اقتصادی، نسبت به اجرای پروژه ها اقدام می کند.
در همین زمینه در جلسه کمیته معماری گروه سرمایه گذاری مسکن از شرکت های زیر مجموعه بانک مسکن، که برای بررسی طرح‌ پیشنهادی از شرکت‌ سرمایه‌گذاری مسکن الوند تشکیل شد، طرح‌ پیشنهادی پروژه رضوان قم مورد بررسی قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، جلسه کمیته معماری گروه سرمایه گذاری مسکن برای بررسی پروژه مسکونی رضوان قم با حضور ظهیری مدیر عامل، مروج معاون توسعه فناوری و ساخت و چند تن از کارشناسان معماری برگزار شد.
در این جلسه پس از ارایه توضیحات تکمیلی طرح پیشنهادی توسط مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری مسکن الوند و طراح پروژه و بررسی کارشناسی اعضای کمیته، مقرر شد با توجه به نظرات شهرداری قم به عنوان شریک پروژه، مبنی بر اصلاح حجم و تراکم طرح فوق، پس از اعمال نظرات شریک و نقطه نظرات اعضای کمیته، طرح پیشنهادی در جلسه بعدی کمیته مورد ارزیابی قرار گیرد.
پروژه مسکونی تجاری رضوان در شهر قم با زیربنای کل حدود 24 هزار متر مربع در زمینی به مساحت حدود 3580متر مربع در 18 طبقه مسکونی و یک طبقه تجاری و 3 طبقه پارکینگ با ظرفیت ساخت حدود از 208 واحد مسکونی به صورت مشارکتی با شهرداری قم احداث خواهد شد.
این پروژه که در یکی از مناطق میان درآمدی شهر قم واقع شده است، با بهره‌گیری از طراحی به روز و مناسب، می‌تواند به یکی از پروژه‌های خاص و پر تقاضای منطقه تبدیل شود.
در پروژه های مشارکتی ساخت و ساز با شهرداری ها در شهرهای مختلف کشور ، معمولاً شهرداری از محل زمین و هزینه های صدور جواز ساختمانی با طرف دیگر پروژه شریک می شود.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک دی، علیرضا قیطاسی سرپرست بانک در این جلسه با بیان این که مجمع سالیانه بانک و شرکت‌های زیرمجموعه، در موعد مقرر قانونی برگزار خواهد شد، گفت: همه تلاش ما، شفاف‌سازی حداکثری در صورت‌های مالی است.

در این جلسه همچنین پس از معرفی «سیدعلی حسینی» به عنوان عضو مستقل کمیته مالی سرمایه‌گذاری بانک دی، موضوعات در دستور کار جلسه مطرح و درباره آنها تصمیم‌گیری شد.

دیگر خبرها

  • سهمیه یک‌هزار و ۷۰۰ واحدی میاندوآب در طرح نهضت ملی مسکن
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته سرمایه‌گذاری بانک دی در سال جاری
  • کلنگ زنی پروژه ۱۰۰ واحدی فرهنگیان بروجن
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان