Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم جوان تیم ملی فوتبال ایران گفت: باعث خوشحالی ام است که توانستم در اولین بازی ملی ام گلزنی کنم و این را به فال نیک می‌گیرم تا انشاالله باز هم برای کشورم گل بزنم.

گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو – تیم ملی کشورمان در اولین دیدار تدارکاتی اش با سرمربیگری مارک ویلموتس موفق به شکست پر گل 0-5 تیم ملی سوریه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیمی که در یک دهه گذشته هرگز موفق به غلبه بر آن نشده بودیم. گرچه تعدادی از بازیکنان تیم سوریه در این دیدار، قرمزپوشان سوری را همراهی نمی کردند ولی با این همه بازی برتر و قدرتمندانه تیم ملی کشورمان موجب شد تا یک پیروزی روحیه بخش برای تیم ملی مان بدست بیاید. حضور تعدادی از بازیکنان جوان در این اردو و ورودشان به زمین با گلزنی مهاجم شمالی استقلال که قرار است به باشگاه فنرباغچه ترکیه بپیوندد همراه شد. صیادمنش که در دقیقه 79 به میدان رفت، 9 دقیقه بعد موفق به گلزنی برای تیم ملی کشورمان در سن 17 سال و 11 ماهگی اش شد تا به یکی از جوانترین گلزنان تاریخ تیم ملی مان نیز تبدیل شود.

اللهیار صیادمنش در گفت و گو با دانشجو، درباره اولین گل ملی اش در اولین بازی ملی اش برای تیم بزرگسالان کشورمان حرف زد. او همچنین درباره وضعیت حضورش در تیم ترکیه ای و موضوع بازی نکردنش در ترکیب تیم استقلال نیز مطالبی را بیان کرد تا مشخص شود چرا در این هفته های پایانی فصل فوتبالی 98-97 نتوانسته برای استقلال به زمین برود.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

از راه نرسیده برای تیم ملی گل زدی؟
 واقعا اتفاق مهمی برایم بود که در اولین مسابقه ام گل زدم. جا دارد از اعتمادی که مارک ویلموتس و وحید هاشمیان به من کردند تشکر کنم. این افتخار نصیب هر کسی نمی شود و باید قدرش را بدانم.

 با چه هدفی وارد میدان شدی؟
 من رفتم که بار فشار روی دروازه سوریه را بیشتر کنم. باید به مهاجمان داخل محوطه 18 قدم اضافه می شدم و ضمن خلق موقعیت خودم را هم در شرایط گلزنی قرار می دادم.

 و به همین روش گل زدی؟
- بله! ارسال دقیق آقا احسان حاج صفی که باید از او هم تشکر کنم درست جایی فرود آمد که من بودم و با یک ضربه سر کار را تمام کردم.

 چطور سمت ویلموتس نرفتی؟
- حواسم پرت شد! از بس خوشحال شده بودم سمت هم تیمی هایم رفتم و شادی ام را با آنها تقسیم کردم. خیلی برایم مهم بود که بتوانم برای تیم ملی گل بزنم و حالا که زدم دوست دارم باز هم این اتفاق را تجربه کنم. البته بعد از بازی از او و آقا وحید هم تشکر کردم.

آنها درباره بازی و گلت حرفی نزدند؟
کادر فنی در پایان بازی از همه نفرات تیم تشکر کرد و مشخص بود از نتیجه رضایت داشتند.

 انتظار چنین بردی را می کشیدید؟
خب ما ایرانیم و شکر خدا بیشتر بازیکنان تیم ملی مان هم دارای تجربیات زیاد بین المللی در سطح باشگاهی و ملی هستند. از این رو می دانستیم که بازی را می بریم حالا شاید در تعداد گلها پیش بینی سخت بود ولی اعضای تیم همقسم شده بودند که بازی را با برد به پایان برسانند.

 می دانی در سن زیر 18 سالگی برای تیم ملی گل زدی؟
 بله! امیدوارم این اتفاق سبب شود که هم سن و سال های خودم تشویق شوند و با جدیت بیشتری فوتبال را دنبال کنند. وقتی فضا برای بروز استعدادهای شان هست چرا نباید توانایی های خودشان را نشان بدهند تا به تیم های ملی در رشته های مختلف دست پیدا کنند؟ امیدوارم توانسته باشم نماینده شایسته ای از نسل جوان فوتبالیست های کشورم در تیم ملی باشم.

 برخورد هم تیم هایت در تیم ملی با تو خوب است؟
 همه به من لطف دارند. بزرگترهای تیم ملی در این مدت کوتاه که در اردو بودم فضا را به شکلی مهیا کردند که خیلی احساس غریبی نداشته باشم. البته دوستان استقلالی ام هم در اردو بودند و این هم خیلی کمکم کرد.

 بازی و گلزنی ات در تیم ملی کمی حاشیه ساز شده و عده ای ایراد گرفته اند که چرا با این آمادگی در استقلال بازی نمی کردی؟
 من اگر بازی نکردم به خواست خودم نبوده است. من مشکل مصدومیت داشتم و تا همین اواخر هم در حال درمان عضله ام بودم.

 ظاهرا هجمه ای هم در همین ارتباط به دکتر نوروزی وارد شده است؟
 دکتر نوروزی واقعا برادرانه در حق من محبت کرد و در این مدت دائم پیگیر وضعیت درمانی ام بود. او از روز اول با دقت و وسواس مرا تحت نظر داشت. البته من در یک برهه قبل از بازی با الهلال در دوحه به تمرینات اضافه شدم ولی مجددا مشخص شد که نیاز به بدنسازی دارم و برای همین در اختیار کادر بدنسازی قرار گرفتم. در دیدار با سوریه هم که به زمین رفتم هنوز مصدومیتم به طور کامل برطرف نشده بود و فعلا نمی توانم استارت های انفجاری بزنم چون ممکن است باز هم عضله ام دچار پارگی شود.

چه زمانی راهی ترکیه و باشگاه جدیدت می شوی؟
 قرار است روز تولدم (8 تیر) آنجا باشم. حالا ممکن است یکی دو روز قبل یا بعد از آن این اتفاق بیافتد. فنرباغچه نمی تواند پیش از 18 سالگی ام با من قرارداد ببندد. امیدوارم در آنجا هم نماینده شایسته ای برای استقلالی ها و البته جوانان کشورم باشم و راه را برای حضور سایر بازیکنان جوان فوتبال ایران در ترکیه باز کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صیادمنش تیم ملی ایران مهاجم تیم ملی ایران مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • استقلال بعد از ۱۴۵ روز خارج از خانه گل‌ نزد!
  • عیسی VAR می‌خواست تا به دکتر ثابت کند!
  • نورافکن:سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است
  • نورافکن: سپاهان دو سال است که قهرمان واقعی لیگ است
  • نورافکن: هرچه بگذارم، حاشیه می‌شود/ اتفاقات عجیب و غریبی برایمان درست کردند
  • نورافکن: پرسپولیسی‌ها دق دلی خود را سر من خالی می‌کنند!
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • نورافکن: در ۲ سال گذشته سپاهان قهرمان واقعی لیگ بوده است!
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود