Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-03@04:46:37 GMT

گل ریحان تیمداری می کند

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۴۱۱۱

گل ریحان تیمداری می کند

البرز- نزدیک به ۴۰ روز از پایان لیگ یک فوتبال ایران می گذرد وبرخی تیم ها تحرکات خود را برای جذب بازیکنان و مشخص کردن کادر فنی جهت فصل جدید آغاز کرده اند.

به گزارش قدس آنلاین، در این میان اما کمترین خبر و تحرکی را از سوی باشگاه گل ریحان نماینده البرز در لیگ آزادگان شاهد هستیم و نحوه و نوع فعالیت آنها برای فصل جدید در هاله ای از ابهام قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل ریحانی ها نخستین فصل خود را در لیگ یک و پس از در اختیار گرفتن امتیاز اکسین پشت سر گذاشتند وعلیرغم همه هزینه ها و تلاش هایی که داشتند موفق به صعود به لیگ برتر نشدند و ناکام بزرگ مسابقات لقب گرفتند.

آنها دریک رقابت شانه به شانه تا هفته های آخر از شانس های اصلی صعود به لیگ برتر بودند اما نتایج رقم خورده در هفته های پایانی درنهایت قرعه صعود را به نام دو تیم شاهین بوشهر و گل گهر سیرجان زد.

با اتمام لیگ یک و با گذشت حدود ۴۰ روز از بازی پایانی نماینده البرز در این رقابت ها خبری از برنامه های این باشگاه برای فصل جدید در سطح رسانه ها منعکس نشده و مسئولان هیئت فوتبال البرز هم از کیفیت ونحوه فعالیت آنها برای آینده ابراز بی اطلاعی کرده اند.

گل ریحانی ها با توجه به تمکن مالی خوب خود در روزهای پیش فصل گذشته یکی از تیم های فعال در نقل وانتقالات بودند و این انتظار می رود اگر آنها برای فصل جدید به دنبال حضور مدعی گونه در لیگ یک هستند باید تحرکات خود را آغاز کنند و روزهای باقیمانده ومهم پیش رو را از دست ندهند.

از دیگر سو بی اطلاعی از برنامه های این باشگاه و انفعال موجود نیز می تواند بر شایعات دامن بزند و شایعات روزهای اخیر مبنی بر عدم تمایل مدیران این باشگاه برای تیمداری نیز ازهمین جا ناشی می شود.

امیدواریم نماینده البرز در لیگ یک فوتبال ایران که برخواسته از سرمایه گذاری بخش خصوصی است با صلابت تر از همیشه در عرصه تیمداری وارد شود و در فصل جدید لیگ یک بتواند بار دیگر در قامت یک مدعی ظاهر شده و در نهایت البرز را صاحب یک تیم لیگ برتری کند.

در عین حال مدیران باشگاه نیز می بایست در گفتگو با رسانه ها به تبیین برنامه های خود جهت فصل جدید بپردازند و فضای پرابهام کنونی را برای اهالی فوتبال ورسانه ها شفاف تر کنند.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تیمداری گل ریحان البرز لیگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاده چالوس بسته است

رییس پلیس راه البرز بیان کرد: جاده کرج - چالوس درمحدوده استان البرز نیز امروز سه شنبه از ساعت ۹ صبح الی ۱۵ به دلیل اجرای عملیات عمرانی بسته است که مسافران باید از محور‌های جایگزین استفاده کنند.

 

کرمی از رانندگان خواست زمان سفر خودرا مدیریت کرده و و از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنند تا از هرگونه حوادث رانندگی پیشگیری شود.

 

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

 

استان البرز دارای یک هزارو۵۶۰کیلومتر آزاد راه، بزرگراه، راه اصلی و فرعی است و ۱۸ درصد ترافیک جاده‌ای کشور مربوط به راه‌های این استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • البرز آماده مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی می‌شود
  • خدمات بهزیستی البرز به افراد دارای اختلال اتیسم
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • حضور ۳۰ هزار دانش‌آموز کرجی در کنکور امسال
  • بارش شدید باران در روستای ریحان علیا شهرستان خمین
  • شناسایی پیکر مطهر شهید جهانگیر بیات پس از ۴۱ سال
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران کرج قزوین
  • نشست خبری جایزه ملی البرز
  • نشست خبری مدیرعامل بنیاد فرهنگی البرز آغاز شد
  • جاده چالوس بسته است