Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@11:25:42 GMT

دانستني هاي وقت و ويزا و مهاجرت کشور يونان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۴۲۵۸

دانستني هاي وقت و ويزا و مهاجرت کشور يونان

خبرگزاري آريا- کشور يونان يکي از معروف ترين کشورهاي اروپايي بوده و عضو اتحاديه اروپا مي باشد از اين رو براي سفر به اين کشور بايست اقدام به دريافت ويزاي يونان نماييد که براي اين امر ابتدا از سفارت خانه يونان واقع در تهران وقت سفارت گرفته و مدارک الزامي را مهيا نماييد. در حالت کلي مي توان گفت مهاجرت به يونان با توجه به اهداف مختلف بسيار افزايش يافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ويزاي فوري و تضميني سفارت يونان

يونان از جمله کشورهاي اروپايي عضو اتحاديه شينگن بوده و از اين رو مي توان گفت افرادي که خواهان سفر به اين کشور هستند بايستي در جهت اخذ و دريافت ويزاي شينگن خود اقدامات لازم را انجام دهند. ويزاي يونان در انواع مختلف صادر مي گردد که اين امر به نوع سفر افراد بستگي دارد. از انواع ويزاي کشور يونان مي توان به ويزاي توريستي، ويزاي پزشکي، ويزاي فرودگاهي، ويزاي تجاري و ويزاي ورزشي اشاره نمود. متقاضياني که قصد اخذ ويزاي يونان را در نظر دارند بايستي روزها و هفته پيش از شروع سفرشان اقدام نمايند چرا که در سال هاي اخير متقاضيان سفر به اين کشور بسيار افزايش يافته است از اين رو افراد بيشماري اقدام به دريافت و اخذ انواع ويزاي يونان مي کنند. از اين براي دريافت به موقع ويزاي مربوطه بايستي در زمان مناسبي تقاضاي خود را به ثبت برسانيد. براي اين امر در وهله اول بايست در جهت گرفتن وقت سفارت اقدام نمود که در اين خصوص در بخش بعدي توضيحاتي را ارائه خواهيم داد. از جمله مدارکي که برا دريافت ويزاي کشور يونان بايستي به سفارت خانه تحويل داد مي توان به موارد زير اشاره نمود:

-         کپي و اصل مدارک شناسايي

-         گذرنامه داراي اعتبار به همراه گذرنامه قبلي

-         گواهي اشتغال به تحصيل

-         گواهي اشتغال به کار

-         عکس رنگي جديد

-         ليست بيمه کارمندي

-         رزرو بليط هواپيما

-         رزرو هتل

-         بيمه نامه مسافرتي معتبر با اعتبار 30000 يورو

-         حکم بازنشستگي

-         ليست بيمه کارمندي

 

درخواست و اخذ وقت سفارت يونان

همانطور که در بخش قبلي اشاره نموديم مرحله اول در اخذ و دريافت ويزاي کشور يونان گرفتن وقت سفارت مي باشد؛ که در اين مرحله ابتدا بايستي به صورت اينترنتي با مراجعه به وب سايت رسمي سفارت يونان تقاضاي خود را به ثبت رسانده و تمامي مدارک و اطلاعات شخصي خواسته شده را وارد نمايند. در اين مرحله پس از وارد کردن تمامي موارد خواسته شده کدي براي متقاضي ارسال خواهد گرديد که فرد بايست اين کد را در زمان حضور در سفارت خانه کشور يونان به همراه داشته باشد. همچنين براي تکميل تقاضا و ثبت آن بايست هزينه مربوطه را به شماره حساب مشخص شده که در فرم ثبت نام ذيل گشته است واريز نمود. متقاضيان بايد در نظر داشته باشند که گرفتن وقت سفارت از جمله مهمترين اوامر در اين خصوص بوده و بايد در روز مشخص شده و در ساعات مربوطه در اين مرکز حضور داشته باشند چرا که در غير اين صورت بايستي در جهت اخذ وقت سفارت مجدد اقدام نمايند که اين امر سبب تاخير در اخذ ويزاي يونان خواهد شد. از نکات مهم در خصوص اخذ ويزاي بايست ذکر کرد که فرد متقاضي شخصا در روز مصاحبه بايد حضور داشته باشد و کودکاني که به سن قانوني نرسيده اند بايست به همراه والدين و مقيم خود به اين مرکز مراجعه نمايند.

سفارت يونان در تهران: خيابان آفريقا، بلوار اسفنديار، پلاک 43

تلفن: 021-22056784 و 22050533

قوانين مهاجرت به کشور يونان

مهاجرت به يونان در مقايسه با بسياري از کشورهاي اروپايي ديگر رونق يافته است و هر ساله شاهد ورود و مهاجرت انبوهي از مسافران و مهاجرين به اين کشور مي باشيم. توجه داشته باشيد که مهاجرت به کشور يونان چندين معني را در بر مي گيرد. چرا که مهاجرت به اين کشور به دو صورت دائمي و موقت صورت مي پذيرد. مهاجرت به کشور يونان با توجه به اهداف افراد در انواع مختلفي انجام مي شود. مهاجرين بايد در ابتدا نوع مهاجرت خود را مشخص کرده و در خصوص آن اقدام به هيا کردن مدارک و اسناد مربوطه نمايند. براي اين امر مي توانند با مراجعه به آژانس هاي مسافرتي و صحبت با مشاورين مجرب در اين خصوص اطلاعات مفيدي را کسب کرده و همچنين راه هاي آسان مهاجرت به کشور مربوطه را دريافت کنند. از انواع مهاجرت ها به کشور يونان مي توان به موارد زير اشاره نمود:

-         مهاجرت به يونان از طريق تولد

-         مهاجرت به يونان از طريق ازدواج

-         مهاجرت به يونان از طريق کارآفريني

-         مهاجرت به يونان از طريق تحصيل

-         مهاجرت کاري به يونان

-         مهاجرت به يونان از طريق خريد ملک

هريک از موارد ذکر شده شرايط خاص خود را دارا بوده و بايست با جمع اوري اطلاعات دقيق در مورد هريک از نوع مهاجرين فرد متقاضي تمامي مدارک لازم را مهيا نموده و به سفارت خانه يونان تحويل دهد.

شرايط مهاجرت به يونان

همانطور که در بخش قبلي نيز اشاره نموديم مهاجرت به کشور يونان انواع مختلفي داشته و از اين رو شرايط مهاجرت با توجه به نوع مهاجرت نيز متفاوت خواهد بود. براي مثال از شرايط مهاجرت به يونان مي توان به موارد زير اشاره نمود:

مهاجرت از طريق کار: در اين روش فرد بايست مدارکي از جمله رزومه کار، مدارک تحصيلي و سوابق کار خود به همراه دعوتنامه از طرف شرکت مربوطه را به سفارت خانه ارائه نمايد.

مهاجرت از طريق تحصيل: در اين روش مهاجرت نيز بايست فرد از کالج مربوطه در يونان دعوتنامه اخذ نموده تا ويزاي تحصيلي يونان را دريافت نمايد.

منبع: https://safarito.net

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ويزا مهاجرت يونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روز‌های ایران را هم بررسی کرده است.

به گزارش اعتماد، در ادامه بخش‌هایی از این گفتگو را می‌خوانید؛

* دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟

* مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.
* این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟

* اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود

* به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی به انسانیت اتفاق افتاد.

* چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم این‌ها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.

* این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده، اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.

* خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشور‌های منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند.

دیگر خبرها

  • مخالفت یونان با تامین سیستم‌های دفاع هوایی اوکراین
  • مهاجرت با ویزای جعلی
  • «مهاجرت» توازن توانمندی‌های توسعه‌ای را دگرگون می‌سازد
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه‌های اول کنکور از ایران
  • بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی
  • ۸۰۰ هزار مهاجرت به استان‌های شمالی کشور طی دو سال اخیر
  • راهنمای سفر به تایلند؛ سرزمین لبخندها
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس
  • اتحادیه اروپا : ویزای شنگن 5 ساله برای شهروندان کشورهای عربی خلیج فارس