Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@16:21:17 GMT

فوتبال جهان| ایکاردی در تنگنا برای ترک اینتر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۴۴۹۵

فوتبال جهان| ایکاردی در تنگنا برای ترک اینتر

فوتبال جهان - باشگاه اینتر قصد دارد به همکاری‌اش با مهاجم آرژانتینی خود پایان دهد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، جان‌لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار سرشناس شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت ایتالیا» خبر داد آنتویو کونته سرمربی جدید تیم فوتبال اینتر و مدیران باشگاه ایتالیایی به این نتیجه رسیده‌اند که مائورو ایکاردی دیگر برای نراتزوری بازی نکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش مدیران باشگاه اینتر، ایکاردی را مجاب خواهند کرد که پیشنهاد انتقال به تیمی دیگر را بپذیرد و رم یا یوونتوس مقصد احتمالی وی خواهند بود، جایی که احتمالاً با ادین ژکو معاوضه خواهد شد. اینتر همچنین خواهان جذب استفان الشعراوی و الکساندر کولاروف از رم در ازای انتقال ایکاردی به اردوی جالوروسی است. از سوی دیگر احتمال معاوضه وی با دیبالا در صورت پذیرش موضوع از سوی بازیکن یوونتوس نیز وجود دارد.

ایکاردی برای قهر 2 ماهه با اینتر تاوانی بزرگ داد

گفته می‌شود این مهاجم آرژانتینی هر پیشنهادی که در این فصل نقل‌وانتقالات به وی شود را رد خواهد کرد تا با پایان قراردادش در سال 2021 به عنوان بازیکن آزاد از اینتر جدا شود. مدیران باشگاه اینتر هم ایکاردی را تهدید کرده‌اند در صورتی که دست رد به پیشنهادهایش بزند، او را به طور کلی از ترکیب نراتزوری کنار خواهند گذاشت و به دنبال جذب چند مهاجم جایگزین خواهند رفت.

سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» هم خبر داد باشگاه اینتر در آستانه به خدمت گرفتن ادین ژکو از رم با قراردادی سه ساله در ازای 13 میلیون یورو است.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط آ اس رم آنتونیو کونته اینترمیلان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آ اس رم آنتونیو کونته اینترمیلان آ اس رم آنتونیو کونته اینترمیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال ناپولی و رم ایتالیا از هفته ۳۴ سری آ ایتالیا امشب در حالی برگزار شد که سردار آزمون در ترکیب اصلی رم حضور داشت.

مهاجم تیم ملی ایران در دقیقه ۵۶ با تأثیرگذاری روی توپ و خطای ژسوس مدافع ناپولی باعث گرفتن پنالتی برای تیمش شد تا پائولو دیبالا آن را تبدیل به گل نخست این بازی کند.

تأثیرگذاری آزمون روی این گل باعث شد تا بار دیگر رسانه‌های فوتبال اروپا به خصوص کشور ایتالیا روی عملکرد این بازیکن زیر نظر دروسی سرمربی جالوروسی مانور دهند.

کد خبر 6091481

دیگر خبرها

  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • تاثیرگذاری مهاجم تیم ملی ایران روی گلزنی رم ایتالیا
  • 5 گل برتر اینتر مقابل تورینو؛ از روبرتو کارلوس تا ایکاردی / فیلم
  • جانشین طارمی در پورتو مشخص شد/ مهاجم بازل جایگزین بازیکن ایرانی
  • ۵ هدیه اینتر به اینزاگی برای فصل آینده
  • شرط ادامه حضور سردار آزمون در رم چیست؟
  • شرط ایتالیایی‌ها برای سردار آزمون
  • حضور سردار آزمون در رم مشروط شد
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند