Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-27@21:49:08 GMT

احتمال بارش پراکنده در تهران و ۸ استان دیگر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۴۸۰۹

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اعلام کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شرق لرستان، استان مرکزی، همدان، تهران، البرز و همچنین در شمال استان فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۱ و ۲۲ خرداد) بارش پراکنده در شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امشب در تهران هوا گاهی ابری همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده است، گفت: فردا هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا در گرم‌ترین حالت ۳۶ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: پس‌فردا (دوشنبه ۲۰ خرداد) آسمان تهران ابری، در بعد از ظهر نیمه‌ابری، گاهی رگبار باران و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بالاترین و پایین‌ترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد باشد.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده در ارتفاعات خوزستان
  • پیش بینی بارش‌های پراکنده و افزایش دما در خوزستان
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۰۷؛ هشدار بارش‌های شدید در ۵ استان
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم