Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:41:22 GMT

صدور شناسه سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای ۸ استان

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۱۳۱

صدور شناسه سازمان‌های مردم نهاد جوانان برای ۸ استان

مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان از صدور شناسه برای سازمان‌های مردم نهاد هشت استان خبر داد.

سجاد سالک در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس تفاهمنامه وزارت ورزش و جوانان با وزارت کشور در خصوص صدور شناسه سازمان‌های مردم نهاد حوزه جوانان تاکنون بین ۷۰ تا ۸۰ تشکل مردم نهاد موفق به دریافت شناسه شده‌اند، اظهارکرد: صدور اولین شناسه سازمان‌های مردم نهاد ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری اتفاق افتاد اما با این وجود روند صدور شناسه سمن‌های حوزه جوانان به کندی در حال انجام است و انتظار داریم این روند هرچه سریع‌تر ادامه پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تاکنون خراسان رضوی بیشترین تعداد صدور شناسه را به خود اختصاص داده است، گفت: این درحالیست که در برخی استان‌ها از جمله کرمان روند صدور شناسه با مشکلاتی رو به رو شده است به‌طوری که شناسه مذکور حتی برای یک سازمان مردم‌نهاد نیز صادر نشده و پرونده‌ای به هیئت نظارت نیز نرفته است.

به گفته سالک بعد از آغاز فرایند اخذ شناسه سمن‌ها، این تشکل‌ها می‌توانند به «اداره ثبت شرکت‌های غیرتجاری» مراجعه کنند و بعد از ثبت رسمی، شناسه خودشان را دریافت کنند. همزمان با ثبت این شناسه، تشکل‌ها هویت حقوقی پیدا می‌کنند و امکان تفاهم و همکاری آن‌ها با سایر دستگاه‌ها تسهیل می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جوانان سازمان های مردم نهاد جوانان کشور وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند

به گزارش همشهری آنلاین دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا موسوم به «اوفک» روز پنجشنبه، چند فرد و نهاد را با ادعای ایفای «نقش اصلی در تسهیل و تامین مالی فروش مخفیانه پهپادهای ایرانی برای وزارت ایران»، تحت تحریم قرار داد.

واشنگتن با بیان اینکه این تحریم‌ها با هماهنگی انگلیس و کانادا اعمال شده‌اند، در ادامه مدعی شد وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خود «در حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جنگ روسیه در اوکراین نقش دارد».

طبق این بیانیه هشت فرد ایرانی، ۱۵ نهاد در ایران، امارات، پاناما و هند، ۲ کشتی و یک هواپیما به لیست تحریم‌های آمریکا اضافه شده‌اند.

«برایان نلسون» دستیار وزیر خزانه‌داری آمریکا در «دفتر تروریسم و اطلاعات مالی» مدعی شد: «وزارت دفاع ایران به بی‌ثبات‌کردن منطقه و جهان با حمایت از جنگ روسیه در اوکراین، حمله بی‌سابقه به اسرائیل و اشاعه پهادها و دیگر سخت افزارهای نظامی برای نایبان ایران ادامه می‌دهد».

او همچنین گفت: «ایالات متحده در هماهنگی نزدیک با انگلیس و کانادا از همه ابزارهای در دسترس برای مقابله با کسانی که از فعالیت‌های بی‌ثبات‌کننده ایران حمایت مالی می‌کنند، استفاده می‌کند».

این ادعاهای مقام آمریکایی در حالی است که ایران همواره اعلام کرده یک طرف جنگ در اوکراین نیست و این غرب است که با گسیل سلاح به این کشور، بر آتش درگیری‌ها می‌دمد.

ایران همچنین اعلام کرده در پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به ساختمان سفارت این کشور در دمشق، بر اساس منشور ملل متحد درباره حق پاسخگویی، مواضع نظامی این رژیم در سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

کد خبر 847176 برچسب‌ها خبر ویژه ایران و آمریکا

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری از مردم با ادعای صدور کارت هوشمند بیمه سلامت
  • صدور ۴۹۴۰ شناسه یکتا برای پروانه کسب‌های کاغذی در خراسان شمالی
  • قرارگاه مردم نهاد در سازمان مدیریت بحران کشور تشکیل شده است
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • تحریم‌های جدید غرب مرتبط با ایران و روسیه
  • تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
  • آمریکا تحریم‌های مرتبط با ایران و روسیه وضع کرد
  • فرمانداریهای استان تهران برای همکاری با دبیرخانه ۱۰روز فرصت دارند
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • جایگاه سوم چهارمحال و بختیاری در صدور پرونده‌های الکترونیکی