Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، قاضی ناصر سراج (رئیس سازمان بازرسی کل کشور) از اقدامات سازمان بازرسی کل کشور برای فسخ قرارداد واگذاری کشت و صنعت و دامپروری مغان به دلیل عدم اهلیت خریدار این واحد تولیدی خبر داد.

 او گفت: مجتمع کشت و صنعت مغان در هنگام واگذاری حدود ۱۳۵۰ میلیارد تومان به سیستم بانکی بدهکار بود، سپس سازمان خصوصی‌سازی آن‌ را به شرکتی واگذار کرد که متأسفانه نه از نظر بودجه توان خریداری داشت؛ نه از نظر تخصص و اهلیت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما ورود کرده و در حال فسخ کردن قرارداد کشت و صنعت مغان هستیم. همچنین اگر افرادی عمداً تخلفی کرده باشند، رسیدگی قضایی خواهیم کرد.

وی افزود: در خصوص هپکو نیز ورود سازمان بازرسی کل کشور به مساله واگذاری‌اش سبب شد تا از خریدار قبلی خلع ید شود و الان دولت در حال مدیریت آن است. حجت الاسلام قاسم عبداللهی، رئیس کل دادگستری کشور بر وضعیت کارخانه نظارت دارند تا حق کارگران این واحد تولیدی ضایع نشود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سازمان خصوصی سازی واگذاری کشت و صنعت مغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اکبر نصری سرآسیا اظهار کرد: طی رصد و پایش عمده فروشی‌های مصلی در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی مقادیر زیادی برنج تقلبی توسط یکی از افراد سودجو، بررسی موضوع را در کمترین فرصت ممکن آغاز کردیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد ادامه داد: طی بررسی‌های بیشتر به انباری در بازار مصلای مشهد رسیدیم که وجود برنج تقلبی در آن عنوان شده بود.

وی افزود: پس از رسیدن به انبار علی رغم مخالفت فرد متخلف جهت ورود به انبار با دستور قضائی به محل ورود پیدا کردیم.

نصری سرآسیا بیان کرد: پس از ورود به انبار با ۷ تن برنج تقلبی و ۳ دستگاه چرخ کیسه دوز و مقدار زیادی کیسه خالی برنج با برندهای درجه یک رو برو شدیم.

رئیس اداره نظارت و بازرسی جهاد کشاورزی مشهد تصریح کرد: پس از مشاهده تخلف در محل انبار و در حضور مسؤولین دستگاه‌های نظارتی صورت جلسه تنظیم و اموال امانت سپاری و نمونه جهت آزمایش به اداره نظارت بازرسی انتقال یافت.

وی با بیان اینکه با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد گفت: انبار در حضور مسؤولین نظارتی پلمب شد.

کد خبر 6088371

دیگر خبرها

  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • خطر فراموشی در کمین زندگی عشایری
  • محصولات تولیدی عشایر مغان برندسازی شود
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک چین
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • ۱۵۸ واحد تولیدی در زنجان تعطیل یا راکد است
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • کشف بیش از ۷ تن برنج تقلبی در شهرستان مشهد
  • انتشار گزارش سازمان جهانی هواشناسی دریاره وضعیت اقلیمی آسیا با مشارکت پژوهشگاه هواشناسی
  • گزارش سازمان جهانی هواشناسی در خصوص وضعیت اقلیمی آسیا در سال ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد