Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین، در این جلسه هادی قدیمی معاون عملیات بانکی ضمن قدردانی از زحمات کارکنان شعب، بر پاسخگویی و پیگیری مسائل شعب از سوی کارکنان ستادی تاکید کرد و افزود: با تکمیل کادر ستادی مدیریت شعب استان تهران، در سال جاری شاهد پیشرفت بیشتر و افزایش منابع در این استان خواهیم بود و از مدیران استان انتظار می‌رود که در کنار هم و با رقابتی سالم در جهت رسیدن به اهداف تعیین شده بانک گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در ادامه مراسم طی احکام جداگانه از سوی مدیرعامل بانک ایران زمین وحید معتمدیان به عنوان مدیر منطقه یک استان تهران، محمد حسین ستوده به سمت مدیر منطقه دو استان تهران، رضا پیشاهنگ به عنوان معاون مدیر منطقه یک استان تهران و آرمان امینی به سمت معاون مدیر منطقه دو استان تهران منصوب شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی حسنوند در سخنانی با اشاره به تیراندازی در مراسم‌های عروسی در تالار «افلاک» خرم‌آباد، اظهار داشت: این تیراندازی‌ها موجب اختلال در روند پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و همچنین لغو برخی از پروازهای این فرودگاه شده است.

وی در ادامه با اشاره به چندین بار تذکر به مدیر این تالار در راستای جلوگیری و ممنوعیت تیراندازی در تالار، گفت: با وجود این تذکرات، اما موضوع مورد بی‌توجهی مدیر تالار قرار گرفت که در این راستا با دستور دادستانی تالار پلمب شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز لرستان با اشاره به‌رسم تیراندازی هوایی در برخی مراسم‌های شادی و عروسی، گفت: این امر موجب نارضایتی مردم و همچنین وقوع حوادث ناگوار می‌شود که در این راستا برای حفظ امنیت و نظم عمومی با خاطیان دراین‌رابطه برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6096425

دیگر خبرها

  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • مدیران خودرو 777، میزبان سران اقتصادی آفریقا و ایران
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران
  • احراز قصور برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی شهرک چوبی امامزاده ابراهیم
  • پلمب یک تالار به دلیل تیراندازی و لغو پروازهای فرودگاه خرم‌آباد
  • احضار مجدد مدیران سپاهان و پرسپولیس به کمیته انضباطی
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • احضار مدیران پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • ایران زمین فرزندان خود را به آغوش گرفت
  • بازگشت به خانه پدری؛ حجازی به بازیکنان استقلال معارفه می‌شود