Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@03:36:13 GMT

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱ - آرژانتین صفر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۳۱۳

لیگ ملت‌های والیبال/ ایران ۱ - آرژانتین صفر

تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ژاپن، به مصاف آرژانتین رفته است.

به گزارش ایسنا، از ساعت ۱۰:۴۰ صبح امروز (شنبه) ۱۸ خرداد ماه ۱۳۹۸ تیم ملی والیبال ایران در دومین بازی خود از هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ در ژاپن، به مصاف تیم ملی آرژانتین رفته است.

ترکیب تیم ایران در شروع این دیدار را سعید معروف، میلاد عبادی‌پور، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، امیر غفور و علی شفیعی و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو) تشکیل می‌دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرژانتین نیز با ترکیب پریرا، اوریاته، کونته، سوله، پالاسیوس، راموس و دانانی (لیبرو) بازی را شروع کرد.

ست اول: ۲۵ - ۱۹ ایران
دو تیم از ابتدای ست عملکرد نزدیکی را داشتند تا اینکه ایران با دفاع خوب روی تور و به کارگیری سرعت در خط حمله فاصله را به سه امتیاز افزایش داد تا اینکه در امتیاز ۸ - ۵ وقت استراحت فنی اول را از آن خود کرد. با ادامه عملکرد خوب موسوی در خط حمله و دفاع روی تور ایران فاصله امتیازات را به ۶ امتیاز افزایش داد تا مندز مارسلو (سرمربی آرژانتین) تقاضای وقت استراحت کند. بازیکنان ایران با زدن سرویس‌های قدرتی توانستند حمله آرژانتین را کند کرده و با دریافت‌های بهتر و به کارگیری سرعت در خط حمله، ۱۶ - ۹ وقت استراحت فنی دوم را هم از آن خود کند.

با بازگشت مجدد دو تیم به زمین، سید محمد موسوی توانست عملکرد خوب خود در این دیدار را در زدن سرویس‌های قدرتی ادامه داده و فاصله امتیازات را به ۷ امتیاز افزایش دهد. با اشتباهات بازیکنان ایران اختلاف دو تیم به ۴ امتیاز کاهش یافت تا ایگور کولاکوویچ (سرمربی ایران) تقاضای وقت استراحت کند. با ادامه عملکرد خوب ایران در دریافت‌های اول و به کارگیری سرعت در خط حمله با درخشش سعید معروف، ایران فاصله ۶ امتیازی را حفظ کرده و در نهایت ۲۵ - ۱۹ پیروز ست اول شد.

ست دوم: ۴ - ۲ ایران
در شروع ست دوم با سرویس‌های پرشی موجی علی شفیعی دریافت‌های اول تیم آرژانتین دچار مشکل شد که نتیجه آن دفاع موفق ایران روی تور بود تا اینکه اختلاف دو تیم به دو امتیاز برسد.

این خبر بروز می‌شود…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: واليبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد

به گزارش همشهری آنلاین، کنعانی با یادآوری رسوایی قبلی درخواست استرداد یکی از مقامات ایرانی از دستگاه قضائی انگلیس که منجر به رأی عدم کفایت مستندات ارائه شده برای استرداد او شد، مجددا تأکید کرد که اتهامات مطروحه در پرونده آمیا علیه شهروندان ایرانی فاقد هرگونه اعتبار بوده و از این رو، طرح این‌گونه درخواست‌ها از مقامات قضایی سایر کشورها از هیچگونه جایگاه و اعتبار حقوقی برخوردار نیست.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی افزود: جمهوری اسلامی ایران از اجرای عدالت و تعقیب اشخاصی که با از بین بردن مستندات، باعث انحرافات جدی در مسیر پرونده آمیا و فرار از مجازات این حادثه شدند، حمایت می‌کند.

سخنگوی وزارت امور خارجه به مقامات آرژانتینی توصیه نمود که از طرح اتهامات بی پایه نسبت به شهروندان کشورهای دیگر پرهیز کنند و تحت القائات دشمنان روابط دوجانبه ایران و آرژانتین قرار نگیرند.

کد خبر 847044 برچسب‌ها ناصر کنعانی وزارت امور خارجه آرژانتین خبر ویژه

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی اعتباری ندارد
  • واکنش ایران به درخواست آرژانتین از سایر کشورها برای بازداشت وزیر کشور
  • واکنش ایران به درخواست بی اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • کنعانی: اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • درخواست آرژانتین از پاکستان و سریلانکا : احمد وحیدی وزیر ایران را بازداشت کنید
  • درخواست آرژانتین از پاکستان: وزیر کشور ایران را بازداشت کنید!
  • درخواست آرژانتین علیه وزیر کشور ایران بعد از سفر خارجی
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب سرنوشت‌ساز والیبال ایران