Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-30@06:25:39 GMT

هوای تهران سالم است/احتمال کاهش دمای هوا

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۴۱۴

هوای تهران سالم است/احتمال کاهش دمای هوا

خبرگزاری میزان- آنطور که شرکت کنترل کیفیت هوا اعلام کرده است، امروز ۱۸ خرداد هوای تهران با شاخص کیفیت ۶۶ در شرایط سالم قرار دارد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، بر اساس پیش بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، طی برخی ساعات صبحگاه هجدهمین روز از خرداد ۹۸ افزایش موقتی در غلظت آلاینده‌ها مشاهده خواهد شد که عمدتا ناشی از ازدیاد حجم تردد خودرو‌ها در اولین روز کاری هفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، برای برخی ساعات افزایش میزان ابرناکی و وزش باد انتظار می‌رود که در پراکندگی آلاینده‌ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران موثر خواهد بود. هرچند این وضعیت پابرجا نبوده و با کاهش میزان ناپایداری جوی در ساعات پایانی شنبه و تداوم این شرایط تا صبحگاه روز بعد، بر غلظت آلاینده‌ها طی برخی ساعات یکشنبه افزوده خواهد شد.

رفته رفته همراه با برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در طول روز، برخی ساعات همراه با افزایش ابر، احتمال بارش پراکنده و وزش باد (با بزرگی بالاتر از ۵ متربرثانیه) خواهد بود که احتمال افزایش موقتی غلظت ذرات معلق را به دنبال خواهد داشت. از این رو، انتظار می‌رود در برخی ساعات نوزدهمین روز از خرداد ۹۸ افزایش نسبی در غلظت آلاینده‌ها (از جمله ذرات معلق و آلاینده ازن) مشاهده شود، هرچند ناپایداری‌های جوی حاکم در بعد از ظهر یکشنبه سبب بهبود وضعیت کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت خواهد شد. همچنین دما تا روز یکشنبه روند کاهشی خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شرکت کنترل کیفیت هوا آلودگی هوا هوای پاک تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟

به گزارش «تابناک»، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته است و کیفیت هوای تهران قابل قبول است.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۸۱ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۴ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۲ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

دیگر خبرها

  • کیفیت هوای امروز تهران
  • گرد وغبار شهر اهواز به ۸ و شوش به ۴ برابر حد مجاز رسید
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • افزایش تدریجی دمای هوای تهران در پنج روز آینده
  • تهران دوباره بارانی می شود؟/ پیش‌بینی هوای تهران طی پنج روز آینده
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • کیفیت هوای تهران در چه وضعیتی است؟
  • شاخص آلودگی هوای اصفهان امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + آخرین وضعیت
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد "پاک" است