Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@18:24:45 GMT

احتمال بارش پراکنده در تهران و ۸ استان دیگر

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۴۱۸

احتمال بارش پراکنده در تهران و ۸ استان دیگر

به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، احد وظیفه اعلام کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب، در برخی نقاط استان‌های واقع در نوار شمالی، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، غرب اصفهان، شرق لرستان، استان مرکزی، همدان، تهران، البرز و همچنین در شمال استان فارس افزایش ابر، رگبار پراکنده باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه (۲۱ و ۲۲ خرداد) بارش پراکنده در شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل دریای خزر ادامه خواهد داشت.مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده در شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید، گاهی همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه با اشاره به اینکه امشب در تهران هوا گاهی ابری همراه با وزش باد شدید و با احتمال بارش پراکنده است، گفت: فردا هوای تهران کمی ابری، در بعدازظهر افزایش ابر و گاهی بارش باران و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. دمای تهران فردا در گرم‌ترین حالت ۳۶ درجه سانتیگراد و خنک‌ترین نقطه ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.
وی در خاتمه خاطرنشان کرد: پس‌فردا (دوشنبه ۲۰ خرداد) آسمان تهران ابری، در بعد از ظهر نیمه‌ابری، گاهی رگبار باران و همراه با وزش باد خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که بالاترین و پایین‌ترین دمای تهران در این روز ۳۴ و ۲۵ درجه سانتیگراد باشد. کپی متن خبر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ محمدی با عنوان اینکه پوشش ابر‌ها در استان امروز افزایش می‌یابد، گفت: بارش پراکنده باران نیز در برخی اوقات محتمل است.

وی افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه این هفته موج جدید بارشی از جو استان عبور می‌کند که فعالیت آن موجب رگبار باران در نواحی مختلف استان می‌شود و برای ساعات بعدازظهر بارش‌های نسبتا شدیدی پیش بینی شده است.

کارشناس هواشناسی استان بابیان اینکه روز چهارشنبه نیز بارش‌های پراکنده‌ای روی خواهد داد، ادامه داد: روز‌های پنجشنبه و جمعه شرایط جوی نسبتا پایداری را در استان شاهد خواهیم بود.

محمدی گفت: با ورود سامانه بارشی از جو استان دمای هوا کاهش خواهد یافت و اواخر هفته مجددا افزایش می‌یابد.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۱۳ درجه سانتیگراد اعلام کرد و افزود: دمای هوا نسبت به دیروز در همین ساعت یک درجه افزایش یافته است.

دیگر خبرها

  • فعالیت سامانه بارشی در استان بوشهر/ دریا متلاطم است
  • هوای ابری و بارش‌های بهاری فردا در ۲۳ استان
  • سامانه جدید بارشی در استان بوشهر فعال می‌شود
  • پیش بینی وزش باد نسبتا شدید در استان زنجان
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده در اراک
  • هشدار مهم هواشناسی به تهرانی‌ها
  • احتمال افزایش ابر و رگبار پراکنده
  • افزایش ابر و احتمال رگبار پراکنده
  • هشدار هواشناسی برای وزش باد شدید و احتمال رگبار و رعدوبرق در تهران
  • هشدار وزش باد شدید در تهران