Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از روابط عمومی بانک‌پاسارگاد، با پیشرفت جوامع و پر رنگ شدن نقش فناوری در زندگی روزمره، حذف شیوه‌‌های سنتی در عرصه پرداخت، امری اجتناب‌ناپذیر است. از این‌رو نسخه جدید کیف پول همراه پاسارگاد (کیپاد) با قابلیت‌های بسیار کاربردی عرضه شده‌است.

برنامه کیپاد، این امکان را برای کاربران خود فراهم می‌‌سازد تا به راحتی و بدون صرف وقت، پرداختی سریع، امن و خوشایند را در حوزه پرداخت عوارض آزادراهی و دیگر حوزه‌های پذیرندگی کیپاد (سوپرمارکت‌ها، نانوایی‌ها، رستوران‌ها، فست‌فودها، کیوسک‌‌های مطبوعاتی، دفاتر تایپ و تکثیر و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..) و اماکن عمومی و تفریحی ( شهربازی‌ها، پارکینگ‌های عمومی و نظایر آن) تجربه کنند.

بر اساس این خبر، با پرداخت عوارض جاده‌ای از طریق کیپاد، امکان عبور بدون واسطه از هر عوارضیِ دارای پرداخت الکترونیکی، به راحتی و بدون اتلاف وقت و ماندن در صف‌های طولانی میسر شده‌است.

اسکن کد QR، انتقال پول به دیگر کاربران، کارت شهروندی، انتقال به حساب، اشتراک سامانه پخش آنلاین فیلم و سریال آیو از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید اپلیکیشن کیپاد است.

دارندگان گوشی‌های هوشمند، می‌توانند با مراجعه به سایت www.kipaad.ir به‌راحتی اپلیکیشن کیپاد را دانلود و نصب کنند سپس با اجرای اپلیکیشن، شماره تلفن‌همراه خود را در سامانه ثبت کرده و پس از فعال شدن کیپاد، از طریق گزینه «پروفایل» نسبت به ثبت اطلاعات خود اقدام کنند.

گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 آماده پاسخگویی به سؤالات مشتریان است. همچنین مشتریان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات خدمات ارایه‌شده در این برنامه، به سایت بانک‌پاسارگاد به نشانی www.bpi.ir و یا سایت کیپاد مراجعه کنند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۵۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید

دوازدهم اردیبهشت ماه مصادف با شهادت استاد علامه شهید مرتضی مطهری است، این شهید بزرگوار در شامگاه روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۵۸ هدف گلوله یکی از افراد گروه فرقان قرار گرفت و به مقام شهادت نائل شدند.

شهید مرتضی مطهری یک معلم برجسته و یک انسان بزرگی بود به همین جهت و بزرگداشت مقام معلم روز دوازدهم اردیبهشت را در تقویم کشورمان روز معلم نامگذاری کردند. همه ساله در این روز در مدارس سراسر کشورمان ویژه برنامه‌های گوناگونی برگزار می‌شود.

به همین مناسبت باشگاه خبرنگاران جوان از شما دعوت می‌کند تا از ویژه برنامه‌های خودتان در شهر‌ها و روستا‌ها فیلم و عکس (بدون لوگو) برای ما ارسال کنید.

شماره تلفن ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ را در گوشی همراه خود ذخیره و از طریق نرم افزار بله، ایتا، تلگرام، واتساپ و روبیکا تصاویر و فیلم‌های خود را برای ما ارسال کنید.

عکس‌ها و ویدئو‌های مربوط به رویداد‌های خبری و اتفاقات جالب پیرامون خود را برای انتشار در سایت و شبکه‌های اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان از طریق شناسه Shahrvandyjc@ (شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷) یا از طریق صفحه صدای مردم برای ما ارسال کنید.

نکته مهم: هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری، تلفن همراه خود را به صورت افقی بگیرید.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ارتقای سایت تلفن همراه روستای مزرعه میر‌ها شهرستان اردکان
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟
  • فرار مالیاتی به سبک معامله میلیونی خط‌های رند
  • استفاده از منابع مسدودی آزاد شده ارزی کلید خورد | ارز حج امسال از این طریق به کشور عربستان منتقل شد
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ نخستین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ۱۱ حقیقت سریع در مورد پیامک/ اولین متن پیامکی تبریک کریسمس بود
  • ویژه برنامه‌های خودتان را به مناسبت روز معلم با ما به اشتراک بگذارید
  • همراه پرخرج
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • بیش‌از ۲۷ میلیون مکالمه رومینگ ملی