Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار بوشهر با اشاره به صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به لیگ‌برتر گفت: ضمن حمایت و پیگیری حل مشکلات این تیم در لیگ برتر، حمایت از تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌های لیگ‌برتری در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر،  مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر در نشست مسئولان باشگاه ستارگان دشتستان با استاندار بوشهر ضمن تشکر از حمایت‌های استاندار از تیم‌های ورزشی به ویژه  تیم‌های لیگ‌برتری خواستار ورود بیش از پیش صنایع و شهرداری‌ها در حمایت از تیم‌های ورزشی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احمد بهروزیان‌فرد، با تبریک صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به رقابت‌های لیگ‌برتر کشور عنوان کرد: هندبال، ورزش نخست در دشتستان است و این رشته ورزشی افتخار آفرینان زیادی در این شهرستان دارد.

وی با بیان اینکه نگاه ما همیشه به ورزش شهرستان دشتستان خاص بوده است خاطر نشان کرد: صعود تیم هندبال ستارگان دشتستان به لیگ برتر سبب  خوشحالی تمامی جامعه ورزش استان بوشهر شد چراکه شهرستان دشتستان دارای یک تیم لیگ برتری کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر بیان کرد:از تیم هندبال ستارگان دشتستان در رقابت‌های لیگ‌برتر حمایت می‌شود .

استاندار بوشهر نیز در این نشست، ضمن قدردانی از مجموعه ورزش استان بوشهر و تبریک به مجموعه مدیریت باشگاه ستارگان دشتستان، از صعود این تیم به لیگ برتر سخن گفت و افزود: ما از کم و کیف مشکلات این تیم آگاه هستیم، اینکه تعدادی جوان با بضاعت کم با غول‌های ورزش کشور تنه به تنه شده‌اند و توانستند با غلبه بر آنان به لیگ برتر صعود کنند، خود نشانگر شایستگی این مجموعه است.

عبدالکریم گراوند بیان کرد: امروز خوشحال هستیم تیم‌هایی از نقاط مختلف استان بوشهر در لیگ‌های برتر کشور حضور دارند و با تمام توان در کنار این تیم‌ها خواهیم بود.

وی ضمن اعلام حمایت از تیم هندبال ستارگان دشتستان خواستار کمک صنایع و به خصوص سیمان دشتستان و شهرداری‌ها از این تیم شد و بر پیگیری حل این مسئله تاکید کرد.

استاندار بوشهر با تاکید بر حمایت‌های مالی مداوم در طول فصل از تیم هندبال ستارگان دشتستان افزود: ما این تیم را در لیگ برتر تنها نخواهیم گذاشت و پیگیری‌های مستمری را در این خصوص انجام می‌شود.

بوشهر|تیم ستارگان دشتستان به لیگ برتر هندبال کشور صعود کرد حمایت شهرداری از شاهین شهرداری بوشهر در لیگ برتر ادامه دارد موافقت وزارت کشور با مدیریت شهرداری بوشهر بر شاهین/ مذاکره با بازیکنان پس از جذب اسپانسر

گراوند اعلام کرد: تیم لیگ برتری هندبال ستارگان دشتستان نشان از ورود شایسته بخش خصوصی به ورزش قهرمانی است و قطعا توانایی این را دارد که هزینه‌های میلیاردی را کاهش داده و با نیروی شایسته بومی به مصاف تیم‌های متمول باشگاه‌های کشور برود و مانند قبل نتایج خوبی را کسب کند.

وی، ضمن حمایت و پیگیری حل مشکلات این تیم در لیگ برترگفت: حمایت از تیم‌های ورزشی به ویژه تیم‌های لیگ‌برتری در اولویت برنامه‌های استان بوشهر قرار دارد.

انتهای پیام/ ت

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مسابقات انتخابی تیم ملی پرس سینه کشور برای شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیایی و مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور این دو رویداد ورزشی هستند که اردیبهشت ماه جاری در مهاباد برگزار می شوند.

فرماندار ویژه شهرستان مهاباد در نخستین جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان گفت: مهاباد بعنوان میزبان این مسابقات کشوری انتخاب شده و با همکاری تمام دستگاههای اجرایی زمینه برگزاری مسابقات قهرمانی پرس سینه و فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور فراهم شده و از همه ظرفیتهای شهرستان برای میزبانی شایسته استفاده خواهد شد.

حسن عباسی افزود: مسابقات پرس سینه کشور از ۲۲ تا 31 اردیبهشت ماه جاری با حضور قهرمانان ملی برگزار می شود و تدارکات لازم برای اسکان، جابه جایی و پذیرایی از ورزشکاران پیش بینی شده است.

عباسی تصریح کرد: همچنین برگزاری مسابقات فوتبال لیگ برتر نوجوانان کشور هم از روز ۱۶ تا 22 اردیبهشت در این شهر برگزار خواهد شد و برنامه‌ریزی لازم برای این رویداد ورزشی نیز انجام شده است.

عباسی، در خصوص نرخ گذاری سالن های ورزشی هم گفت: قیمت گذاری فضاهای ورزشی مصوب شده و در اختیار مالکان قرارگرفته و از طرفی وقت هایی برای هیئت های ورزشی نوجوانان و جوانان و افراد بی بضاعت پیش بینی شده است.

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان؛ مس به قهرمانی نزدیکتر شد
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • زیرساخت‌های فرهنگی در مناطق ساحلی استان بوشهر تقویت شود
  • جعفری: پیشنهاداتی دارم اما اولویت تیم شهر خودم است
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان