Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید حسین نژادحسینی، معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با ایکنا از چهارمحال و بختیاری با اشاره به آغاز مراحل اجرایی چهارمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در استان  بیان کرد: کتاب نشان داده است که صادق‌ترین و بهترین رسانه برای فرهنگ است و هیچ رسانه‌ای نتوانسته است چنین خدمات اثرگذاری را به جامعه ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این راستا در سال‌های اخیر، برنامه‌های ترویج کتابخوانی در کشور رونق یافته است و در طی آن، تعداد زیادی از افراد و گروه‌های مروج کتاب، برنامه‌های تازه و نوآورانه‌ای را آغاز کرده‌اند. این گروه‌ها شبکه‌های همفکری-همکاری را برای چرخش ایده و فعالیت‌هایشان تشکیل داده‌اند کار را از یکدیگر می‌آموزند و روش‌های جدیدی را برای ترویج کتابخوانی به کار می‌گیرند.

نژادحسینی در ادامه تصریح کرد: در این بین، در جهت تحقق اهداف بلند ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، هر ساله جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان برگزار می‌شود که امسال نیز مراحل اجرایی چهارمین دوره از جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز شده است و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز در صدد است این جام را با کیفیت و کمیتی مطلوب، با همکاری گروه‌های مروج کتابخوانی و نهادهای مرتبط فرهنگی، آموزشی، مهدکودک ها و .. برگزار کند.

وی در پایان گفت: علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از این فعالیت فرهنگی و راه‌اندازی باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان به پایگاه اطلاع رسانی www.bookpromotion.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا چهارمحال و بختیاری جام کتابخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد

کریمی مدیرعامل آب منطقه‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: ایستگاه پمپاژ طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی از ۱۰ سال قبل شروع شد که بخش از آن اجرا و بخش دیگر آن در سه سال اخیر انجام شد.

بیشتر بخوانید

آبیاری ۴۰۰ هکتار از اراضی و باغات در بخش ناغان

وی افزود: هم اکنون این ایستگاه پمپاژ به ۳۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی شهرستان فلارد آبرسانی می‌کند.

وی گفت: در قرارداد با بخش خصوصی آین آمادگی وجود دارد تا طرح آبرسانی به ۶۰۰ هکتار از زمین‌های کشاورزی این شهرستان اجرا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • افتتاح چهارمین دفتر استاندارد و استاندارد سازی در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی
  • مهلت ثبت ششمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی تمدید شد
  • برگزاری جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • برگزاری جام باشگاه های کتابخوانی کودک و نوجوان در کرمانشاه
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد