Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@08:20:42 GMT

تقاضای باشگاه‌های کوچک از یوفا: اصلاح چمپیونزلیگ

تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۹۵۹۳۶

تقاضای باشگاه‌های کوچک از یوفا: اصلاح چمپیونزلیگ

بعضی از شرکت‌کنندگان در نشست اتحادیه باشگاه‌های اروپا هشدار دادند که عدم اصلاح یوفا در نهایت به از بین رفتن فوتبال حرفه‌ای در بعضی کشورهای این قاره منجر خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بعضی از شرکت‌کنندگان در نشست دو روزه‌ اتحادیه باشگاه‌های اروپا به باشگاه‌های بزرگ این قاره  هشدار دادند که عدم اصلاح یوفا در نهایت به نابودی فوتبال حرفه‌ای در بعضی کشورهای اروپایی منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این در حالی است که لیگ برتر چند روز پیش اعلام کرد معتقد نیست که اصلاح ساختاری در این لیگ یا در ساختار فوتبال اروپا لازم باشد. این نظر در بیانیه پایانی نشست دو روزه اتحادیه باشگاه‌های اروپایی که در مالت برگزار شده بود نیز انعکاس یافته است. اما برخی دیگر از شرکت‌کنندگان این نشست از جمله رئیس باشگاه اچ جی کی هلیسینکی فنلاند با این نظر مخالف بوده و اعلام کرد:" اگر اوضاع به همین ترتیب ادامه پیدا کند فوتبال در کشورهایی مثل ما کم کم از رده خارج شده و از بین می‌رود".

 

 

آندره‌آ آنیلی، رئیس باشگاه یوونتوس و رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی در پایان نشست دو روزه باشگاه‌ها گفت این نشست شروع پروسه‌ای بوده که ماه‌ها به درازا خواهد کشید.

 

منابع نزدیک به نشست به رسانه‌ها گفته‌اند که پیشنهادهای مشخصی برای ایجاد تغییر در لیگ قهرمانان مورد بررسی قرار نگرفته اما با این حال گفته می‌شود پیشنهاد ارائه شده به این نشست برگزاری چمپیونزلیگ به صورت سه دسته 32 تیمی بوده که در هر دسته 32 تیم به صورت چهار گروه هشت تیمه با هم رقابت می‌کنند.

 

در صورت پذیرش چنین ساختاری، تقویم بین‌المللی فوتبال باید تغییراتی ساختاری را از سر بگذراند و بعضی کشورهای بزرگتر فوتبال اروپا مثل انگلیس و اسپانیا هم با این پیشنهاد موافق نیستند.

 

 

اما ادوین فن‌درسار، مدیر باشگاه آژاکس هم در این باره به خبرنگاران گفت:" لیگ قهرمانان یک رقابت اروپایی است و باید تعداد کشورهای هر چه بیشتری در آن شرکت داشته باشند. این اصلا درست نیست که تیم پنجم لیگ انگلیس یا اسپانیا به این رقابتها راه یابد ولی قهرمان ترکیه، اتریش یا اسکاتلند در آن حضور نداشته باشد".

 

 

یوفا لیگ قهرمانان اروپا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمپین ستاره ها یوفا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۵۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

منبع:  مشرق

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هشدار درباره شکست کی‌یف بدون کمک نظامی غرب
  • رده‌بندی جدید لیگ‌های اروپایی؛ سری آ پس از 17 سال در بین دو لیگ برتر اروپا!
  • شوک بزرگ به شگفتی‌سازان لالیگا؛ احتمال سقوط به دسته 2 و محرومیت از لیگ قهرمانان!
  • بورل: موجودیت اوکراین به غرب وابسته است
  • بورل: هیچ همبستگی میان اروپا درباره روسیه وجود ندارد
  • وینی با قهرمانی چمپیونزلیگ به توپ طلا می‌رسد
  • بالاتر از لالیگا؛ صعود سری آ به رتبه دوم رنکینگ یوفا
  • مکرون: اعزام نیرو به اوکراین را منتفی نمی‌دانم
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تاکید کشورهای عربی و اروپایی بر پایان جنگ غزه و راه‌حل ۲دولتی در نشست ریاض