Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن بیگلری نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس به آخرین وضعیت حوزه کشاورزی، سلامت، آموزش و عمرانی این دو شهرستان پرداخت. ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۰ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، محسن بیگلری عضو هیئت رئیسه کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با حضور در دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان از بخش‌های مختلف خبرگزاری بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این بازدید، درباره مسائل مربوط به حوزه انتخابیه نکات مهمی را بیان کرد و گزارشی از اقدامات انجام شده در شهرستان‌های سقز و بانه ارائه داد.

بیگلری به افتتاح سد چراغ‌ویس سقز و سد عباس‌آباد بانه اشاره کرد و افزود: این دو سد توسط اردکانیان وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید و امروزه مشکل کمبود آب هر دو شهرستان برای سالیان سال برطرف شده و به‌زودی برای زمین‌های پایاب دو سد نیز تخصیص آب گرفته می‌شود.

بیمارستان 235 تختخوابی سقز در تابستان امسال افتتاح می‌شود

وی به احداث بیمارستان 96 تختخوابی رازی بانه در تابستان سال گذشته توسط وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: بیمارستان 235 تختخوابی سقز نیز در تابستان امسال افتتاح می‌شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس به کلنگ‌رنی درمانگاه تامین‌ اجتماعی بانه در سال 93 اشاره کرد و ادامه داد: از آن زمان تاکنون مردم این شهرستان از امکانات و خدمات این مرکز استفاده می‌کنند.

وی به اجرای طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی سقز در فضای سه هزار و 100 متر اشاره کرد و افزود: این مهم تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگلری با اشاره به افتتاح و فعالیت کلینیک ویژه تخصصی سقز اظهار کرد: در سقز مرکز تصویر‌برداری و ام آر آی و چند دستگاه سی.تی.اسکن و آمبولانس به مراکز درمانی شهرستان بانه اختصاص یافته است.

مجوز تاسیس دانشکده فنی‌وحرفه‌ای در سقز و بانه صادر شد

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس اظهار کرد: خوشبختانه تنها مجوز آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای پسران غرب کشور به بانه داده شد و مجوز تأسیس آموزشکده فنی‌وحرفه‌ای دختران سقز نیز صادر شده است.

وی با ابراز گله‌مندی شدید از عدم همکاری دانشگاه کردستان در سال‌های اخیر، گفت: متأسفانه مسئولان نه تنها کمکی نمی‌کنند بلکه عزمی برای راه‌اندازی دانشکده علوم و فنون سقز ندارند.

بازدید عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از دفتر تسنیم کردستانرونق دوباره 60 هکتار زمین کشاورزی در سیروان با کمک ‌سپاه ‌ایلام‌‌هنرستان کشاورزی یاسوج در یک قدمی تعطیلی؛ خبری از مدرسه و مزرعه نیست

بیگلری به صدور مجوز دانشکده پرستاری سقز اشاره کرد و افزود: امیدواریم با توجه به رایزنی‌های انجام شده از طریق وزیر بهداشت، این مرکز از مهرماه امسال دانشجو پذیرش کند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس به افتتاح کنارگذر سقز در سال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه در کاهش ترافیک تأثیر بسیار مثبتی داشته است.

فرودگاه سقز سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس به تشریح آخرین وضعیت فرودگاه سقز پرداخت و خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر سه پیمانکار برای طرح «تطویل باند، ترمینال، ابنیه و برج مراقبت و جاده جایگزین سقز-مریوان» در حال انجام کار و این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و هیچ‌گونه مشکل اعتباری ندارد و در سال 99 به بهره‌برداری می‌رسد.

بیگلری به آخرین وضعیت راه‌آهن میاندوآب به سقز اشاره کرد و افزود: در بودجه امسال برای این پروژه 41 میلیارد تومان ردیف بودجه اعتباری گرفته‌ایم و مطالعات اجرای آن نهایی شده و قرار بر این است عملیات احداث آن به یکی از شرکت‌ها واگذار شود.

ﻣﺤﻮﺭ ﺳﻘﺰ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﺳﺮﺍ چهار خطه می‌شود

وی با اشاره به وضعیت جاده سقز-بوکان گفت: در سال 98 ﻣﺤﻮﺭ ﺳﻘﺰ ﺑﻪ ﺭﻭﺳﺘﺎﯼ ﺳﺮﺍ چهار خطه می‌شود و برای جاده سقز-بانه نیز 10 میلیارد تومان اعتبار به آن اختصاص دادیم و در ردیف بودجه امسال نیز 20 میلیارد تومان برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس با ابراز گله‌مندی شدید از شرکت جهاد نصر کردستان گفت:  متأسفانه مسئولان این حوزه کم‌کاری می‌کنند و فعالیتشان مورد قبول ما نیست.

جاده سقز-مریوان تا دوماه آینده کاملاً آسفالت می‌شود

وی با بیان اینکه جاده سقز-مریوان تا دوماه آینده کاملاً آسفالت می‌شود، ادامه داد: همچنین بخش عمده‌ای از جاده بانه سوته در سال‌جاری به اتمام می‌رسد اما انتظار می‌رود مسئولان برای این پروژه مهم نیز همکاری لازم را داشته باشند.

بیگلری با بیان اینکه آسفالت جاده سردشت-بانه نیز انجام شده است، تصریح کرد: جاده صاحب به گل‌تپه، بانه به سردشت، کانی‌سور به بوالحسن نیز روکش شده اما باز هم نیاز به کارهای بیشتری هست.

عضو مجمع نمایندگان کردستان در مجلس به افتتاح مجتمع آبرسانی شیوه ده در بانه و مجتمع آبرسانی باغلوجه و کوچه طلا در سقز اشاره کرد و افزود: برای این مجتمع‌ها اعتبارات میلیاردی گرفته شده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در پایان ضمن قدردانی از عملکرد و تلاش‌های خبرنگاران خبرگزاری تسنیم در استان گفت: خبرنگاران این رسانه همیشه برای انعکاس اخبار و واقعیت‌های کردستان سنگ تمام گذاشته‌اند و بنده به‌صورت مرتب خبرهای تسنیم را رصد می‌کنم.

 

 

انتهای پیام/ن

R7848/P/S6,66/CT2

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • طرح ۵۵۰ هزار هکتاری کشاورزی باید در اولویت مجلس پیش رو باشد
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ساترا در حال بررسی وضعیت اقتصادی نمایش خانگی / در وعده صادق روایت اول را ارائه دادیم
  • ببینید | توهین دولت سیزدهم به مردم به روایت نماینده اصولگرای مجلس
  • بررسی وضعیت طرح های عمرانی مسکن مهر صفادشت