Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش ملی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با میزبانی و مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه، بیستم خرداد ماه جاری در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ارتش، امیر سرتیپ خلبان «محمد قره‌باغی» از نخستین همایش ملی «پیشگیری از آسیب های اجتماعی» با میزبانی و مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، دوشنبه، بیستم خرداد ماه جاری در تهران خبر داد و گفت: این همایش با مشارکت ارتش جمهوری اسلامی ایران، سازمان بهزیستی کشور، بنیاد پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تعداد دیگری از نهادهای دولتی و مردم نهاد و با هدف بررسی و تبیین راهکارهای علمی و عملی پیشگیری از انواع آسیب های اجتماعی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون بازرسی ارتش افزود: همزمان با این همایش یک روزه، آیین اختتامیه دومین دوره تربیت مدرس در حوزه آسیب های اجتماعی ویژه محیط‌های نظامی نیز برگزار می‌شود و طی آن ضمن تقدیر از یکان های ارتش بویژه یکان های سربازی که در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی نقش موثری داشته اند، از تعدادی از کارکنان ارتش که در این دوره مشارکت فعالانه داشتند نیز تقدیر می‌شود./

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: نماز عید فطر عید فطر خبرگزاری شبستان استان بوشهر امام خمینی ره اقامه نماز عید فطر مقام معظم رهبری عید سعید فطر قیام ۱۵ خرداد آسیب های اجتماعی همایش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۹۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش به منظور شرکت در اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی به گچساران سفر کرد.
این اجلاسیه دیروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۹ صبح در سالن آموزش و پرورش گچساران با حضور فرمانده کل ارتش و مسئولان استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا و مردم برگزار شد.

مداحی، اجرای نمایش، پخش تیزر و کلیپ و اجرای سرود از برنامه‌های این اجلاسیه بود. در آستانه برگزاری این اجلاسیه نمایشگاهی از دستاوردهای ارتش در گچساران برپا شد. در این نمایشگاه بخشی از ادوات و تجهیزات ارتش جمهوری اسلامی ایران شامل انواع سلاح های سبک و سنگین، انوع دوربین‌های دید در شب، تجهیزات الکترونیک و انواع موشک در معرض دید عموم قرار گرفت.

خبرنگار:ساناز غضنفری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228387 برچسب‌ها ارتش جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اجلاسیه ۲۰۸ شهید ارتشی در گچساران برگزار شد
  • همایش کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در هفشجان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجه به آسیب‌های اجتماعی
  • دهمین همایش بین‌المللی علوم شناختی برگزار می‌شود
  • نخستین همایش منطقه‌ای حجاب، عفاف و زیست عفیفانه برگزار می‌شود
  • دهمین همایش بین‌المللی دوسالانه علوم شناختی برگزار می‌شود